Gå til innhold

Ingen Lyd På PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo 2000 ting som kan være galt, så jeg anbefaler deg i å utdype deg litt mere før en moderator stenger denne tråden.

Lite vi kan gjøre med så lite info.

7033481[/snapback]

ja, særriøst.. Du må jo utdype deg litt mere da! Kan du ingen tinG?

Lenke til kommentar

Sjekk kontakter en gang til. Installer drivere både på hovedkort og lydkort. Funker ikke dette og du er 100% sikker på at alt er koblet rett i, vil jeg tro det er feil med selve høytalerene eller hovedkort.

En ting til: Sjekk om dem er på eller om volumet er satt helt ned! ;)

Lenke til kommentar
Sjekk kontakter en gang til. Installer drivere både på hovedkort og lydkort. Funker ikke dette og du er 100% sikker på at alt er koblet rett i, vil jeg tro det er feil med selve høytalerene eller hovedkort.

En ting til: Sjekk om dem er på eller om volumet er satt helt ned! ;)

7033541[/snapback]

Hvordan installerer jeg driverne da? :hmm:

Lenke til kommentar

Det fulgte nok med en plate med høytalerne, denne setter du inn i cd-stasjonen din og følger instruksene. Hvis du har rotet bort platen, kan du gi meg navnet på ditt lydkort og/eller høytalere, så er det kanskje noen her som er snille og finner frem nettstedet hvor du kan laste ned driverne! :)

Lenke til kommentar
Det fulgte nok med en plate med høytalerne, denne setter du inn i cd-stasjonen din og følger instruksene. Hvis du har rotet bort platen, kan du gi meg navnet på ditt lydkort og/eller høytalere, så er det kanskje noen her som er snille og finner frem nettstedet hvor du kan laste ned driverne! :)

7033575[/snapback]

Høytalerne mine er fra Logitech

Lenke til kommentar

Ok, jeg gir opp. Noen andre her som vil prøve seg?

Husk på en ting: Dette gjelder ikke abre på et forum, men når du lurer på noe kan det lønne seg å gi så mye info som mulig. Holder ikke bare å si at de er fra logitech, kanskje hvilken serie osv? ... !!

Lenke til kommentar
Logitech X-620

7033683[/snapback]

Du trenger ikke driver til høyttalerne,men til lydkortet ditt.

Mest sannsynlig bruker du det integrerte lydkortet som er på hovedkortet.

Si hva hovedkortet ditt heter,så skal jeg finne driveren.

7033751[/snapback]

Hvordan finner jeg ut hva hovedkortet mitt heter? :hmm:

Jeg er ikk så god på data og sånn... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...