Ole Goggen Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hei! Jeg har endelig bestillt meg ny maskin etter mye om og men. Jeg har bestillt maskinen i dag og får den forhåpentligvis på fredag. Det jeg har bestillt er: Hovedkort:MSI 845PE MAX 2 s478/533 CPU: P4 2.4 GHz Boxed PC 533 Ram: 2*256 ddr TwinMos PC 3200 Skjermkort: Asus V8420 S/TD GeForce 4 Ti4200 128mb Kabinett:Chieftec Matrix Medium Tower Blå Det ville ha vært fint om noen kunne ha kommet med kommentarer til denne.(hvis noen har noen erfaringer med noen av disse komponentene fra før) Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Kan vel ikke si noe annet enn at det ser ut som en knall maskin. (Og at denne posten skulle ha vært under "Hjelp jeg skal ha ny PC"... :smile: ) Har nesten det samme oppsettet selv og er meget godt fornøyd. -KJ Lenke til kommentar
Henok Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Den ser jo helt herlig ut synes jeg :smile: Jeg har ikke mye peiling, men etter hva jeg har lest på forumet her, bør den der være god nok i en god stund framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå