fakey Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Satt sammen et lite bilde i Photoshop i går. Ingen tanke bak det, jeg bare putta sammen masse rart og vips :!: Endret 9. oktober 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det var faktisk veldig kult! skulle gjerne sett når du lagde det, tror ikke jeg kunne laget noe sånt! Good job! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ooohh, glossy Det der så ganske så smooth ut, jeg tenker på på lage noe liknende (glossy altså) i A3/A2-format og få trykket for å henge på veggen.. Poster nok noen progress-greier etterhvert som jeg får ut fingeren og får fikset det.. Ellers så det der nice ut Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Oioi, stilig! Lyst A lage en liten guide for oss som ikke kan A lage slikt? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hente fra tvchat eller hva det heter (kvinnen og mannen til venstre) Stjernene er i fra pimpmyride ikke sant? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tror nok alt er laget selv! Etter å ha sudert bildet litt ser jeg hvordan han har gjort deler av den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå