fredrikrt880 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei Jeg har sett at Windows XP Pro har noe som heter "Tilkobling til eksternt skriebord", også lurer jeg. Kan man bruke det til å fjernsryre en annen XP maskin? Evt. Hva skal man gjøre.. Takk :bl sh: Lenke til kommentar
fredrikrt880 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Kom igjen folx, trenger hjelp her Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Remote Desktop tenker du på? Du må sette det på at den andre maskinen vil godta det Remote Desktop Lenke til kommentar
fredrikrt880 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Takk, dette var det jeg mente ja... Men kan jeg fjerntstyre en maskin som kjører leding mot en som kjører trådløst? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 så lenge begge er koblet til samme nettverket, eller internett, skal det være mulig å fjernstyre. Meget mulig du er nødt til portforwarde den porten remote desktop bruker for å få kontakt bak en router, men hvis du gjør dette korrekt, er det ingenting i veien for det nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå