vivastar Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har merket meg en ting etter at NOKAS ranet har vært, å det er at jeg ikke har hørt om et ENESTE "stor" ran i en bank etter at NOKAS ranet ble gjennomført, så spørr jeg meg: har alle kriminelle blitt skremt av NOKAS ranet å tørr ikke å rane noen banker eller var det de i NOKAS saken som har gjennomført hvert et "stort" bank ran fra før av Det er jo en bra ting at det ikke har skjedd noe mere "store" ran i ettertid! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tror nok det kriminelle miljøet ligger litt lavere etter at de så hvor mye den norske stat er villig til å bruke for å vise et eksempel. Men det har da vært noen stor ran i ettertid, men det er mulig at det er nedbluset grunnet alt fusset rundt NOKAS ranet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Slik jeg opfatter det av nyheter osv. har det vært mindre ran etter NOKAS, men det har vært noen. Og du må huske at NOKAS var norgeshistoriens største ran, og med all oppmerksomheten i tillegg er det ikke rart at det har vært lite store ran i det siste. Det viser kanskje at det har vært gjort en god jobb med etterarbeidet av ranet. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg kan ikke personlig huske noen spesielt store bankran før NOKAS heller Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nei. Synes politiet i norge gjorde det rette etter dette ranet. Få land i verden ville satt inn så store ressurser i et politidrap som i dette tilfellet. Tviler på at etterforskningen hadde vært så stor hvis det ikke hadde vært for at politimannen ble skutt og drept. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg kan ikke personlig huske noen spesielt store bankran før NOKAS heller 7035230[/snapback] Var en del ran som ble omtalt litt her og der rundt om i Norge, men til nå syns jeg ikke har hørt om et ran i nyhetene men det er vell sånn som "Rasch" sier at NOKAS ranet har nedblusset en del mindre ran som har vært Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg kan ikke personlig huske noen spesielt store bankran før NOKAS heller 7035230[/snapback] Var en del ran som ble omtalt litt her og der rundt om i Norge, men til nå syns jeg ikke har hørt om et ran i nyhetene men det er vell sånn som "Rasch" sier at NOKAS ranet har nedblusset en del mindre ran som har vært 7036142[/snapback] hvis du mener ran som i 1 person som truer til seg penger, så skjer dette til stadighet. Har vært to ganger på den samme bensinstasjonen på tre måneder like ved der jeg bor. I NOKAS-skala kan jeg derimot ikke huske noen spesielle (med unntak av postgirobygget) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå