EinarEriksen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nokia svarer BenQ med sin egne trykkfølsome konseptmodell. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Lekker den her da: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bare synd man ikke får de i butikkene på en stund Endret 9. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dette var virkelig bra. Håper bare at denne kommer ut på markedet! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 wow. Jeg hadde aldri trodd at Nokia skulle klare å hoste opp noe så rått Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 helt nydelig. Gleder meg til vi når det punktet at vi kan ha knapper som forandrer seg etter hvor i menyen du er. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvorfor Nokia ikke lanserer dette er meg uforståelig. Segmentet for potensielle kjøpere er jo stor på verdensbasis. Med segment, legger jeg i mennesker som er opptatt av design. Et sekundært markedet blir da nysgjerrige folk som vil prøve en ny mobil som er mildt sagt annerledes. Og nei, teknologi er ingen hinder! Jeg skulle gjerne ha markedsført denne telefonen gratis Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Denne var stilig ja! Endret 9. oktober 2006 av datating Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Den ser veldig lekker ut. Hadde helt klart valgt denne fremfor Black Box-konseptet til BenQ-Siemens. Hvorfor Nokia ikke lanserer dette er meg uforståelig. 7036449[/snapback] Da forstår du ikke at den hadde kostet veldig, veldig, veldig mye mer enn 8800. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Som sagt, segmentering er viktig her, og motebevisste driter som regel penger. Vi dødelige må nok dra mastercardet våres Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Den er sikkert svindyr å produsere, men kunne lett glidd inn i 8-serien deres som allerede er "high-class" og dyr. Skulle gjerne prøvd en slik en, men da helst i kamskjell-utgave; tror skjermen lett går i stykker hvis den er eksponert hele tiden slik som dette. Konseptet ser i hvert fall genialt ut. Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Trykkfølsome konseptmodeller har vært lagd i 5-10 år allerede. Er ikke noe nytt. Det nye nå er at vi har sett en som faktisk er "normal" nok til å bli et sluttprodukt (BenQs Black Box). Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Hvis BenQ lanserer sin, så løper Nokia ganske kjapt på banen. Tror ikke Nokia lar nok ikke BenQ være den eneste produsenten som har denne type mobil ute på markedet. De vil nok ha sine markedsandeler de også. Og da får vi kanskje priskrig, og dermed lavere priser enn antatt fra produsenten, men kjenner jeg butikkene rett, så bruker dem en ganske høy kalkyle på dette! Endret 14. november 2006 av kvakkster Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Trykkfølsome konseptmodeller har vært lagd i 5-10 år allerede. Er ikke noe nytt. Det nye nå er at vi har sett en som faktisk er "normal" nok til å bli et sluttprodukt (BenQs Black Box). 7059880[/snapback] Jeg venter til denne er på markedet før jeg gir dem noe ros for den Veldig skeptisk til at det skal komme en ordentlig fungerende Black Box innen lang tid, og i hvert fra fra BenQ. Men, om BS/Benq får ut denne på markedet i år, uten at den er langt dårligere enn hva konseptet viste frem, da er jeg veldig imponert ja Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Noen som har hørt noe mere om denne konseptmodellen? iPhone og LG har lansert sine trykkfølsomme, og jeg tror neppe Nokia lar dem spise hele kaka selv Lenke til kommentar
MoBz4real Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Skriv din kommentar.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jøss... Hadde Nokia satset på denne kunne de ennå vært trendsetteren innen mobiltelefoner. Hva i all verdens dager fikk Nokia til å IKKE lansere denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg