Poldi Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Hallo der ute !!! Er det ett oprativsystem som er bedre enn Win Me ?? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Det er mange... :smile: Windows 98SE er faktisk mer stabilt etter min erfaring, men egentlig er det bare 2000/XP i Windows-familien som duger Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Linux :smile: Men 98se er flott på "mindre" PC-er, xp på større maskiner :smile: Mera :smile: Lenke til kommentar
Pop Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Brukte WinME selv i ca et halvt år... har aldri brukt Reset-knappen så mye som i den perioden. Systemet hang gang på gang, stort sett for et godt ord (de ordene ble ganske vonde etter hvert riktignok). Installerte nylig Win XP og har ikke hatt noen (*bank bank*) problemer så langt... som jeg ikke selv har vært skyld i... :smile: Ellers vil jeg anbefale dualboot med Linux, til alle. -P- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå