SuperJan Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Jeg leste et sted at Dremel var best å bruke til å skjære i kabinett. Men hva er det?! Er det noen andre ord for det? Jan-Sølve Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 (endret) ----------- Endret 30. april 2008 av Thomas-B Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Dremel er Dremel :smile: Er vel Bosch som har laget den. Det er en liten sak på størrelse med en håndgranat(de avlange slik som i CS) som går på strøm og den er grønn. Har du ikke sett reklamen "du pusser, dremel pusser, du sager, dremel sager, du skjærer, dremel skjærer..." Tror fullt navn er Dremel Multi. Uansett så er det bare å gå ned til Jernia og si du skal ha en Dremel. Koster vel en 600kr(?) Men ett annet ord? kanskje casemodskjærer kanskje. Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 En Dremel er svart, ikke grønn. Bare så du vet det. Skulle ønske jeg hadde en... *drømmer* Lenke til kommentar
ebola Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 dere tar begge feil.. en dremel er både grønn og svart.. en kompis av meg har en sånn.. jeg elsker den :smile: dremeln altså Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Jeg var rimelig sikker på at dremelen er grå og sort jeg da men... dessuten, det går helt fint å bruke stikksag å kutte i kabinettet med også (bare pass på å bruke sagblad beregnet for metall... det hjelper lite med de for mykt tre vet dere :smile: Lenke til kommentar
kaktus_ Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Går bare bra med sagblad for tre.. Blir bare litt mye arbeid med fila etterpå :smile: Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 En dremel trenger ikke å være svart eller grønn! Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Neida... "og sort ER hvitt tenkte han, og ble drept av en forbipasserende trailer idet han forsøkte å bevise dette ved den neste fotgjengerovergangen han fant..." Nuvel, sort og grå mener nå jeg... Der finnes forøvrig mange "halvfabrikater" der ute.. det er mange som lager slike multiverktøy og selger de for en billigere penge enn dremel'n, men fatkum er skal du ha kvalitet som holder, må du nok ut med et par hundre spenn ekstra og da må du kjøpe dremel... og min er som sagt sort og grå :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 23. september 2001 Forfatter Del Skrevet 23. september 2001 Er det mulig å få kjøpt Dremel fra et ett websted? :smile: Eller er det bare å kjøpe på Elkjøp eller.no piss? Jan-Sølve Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Dremel selges i ALLE jernvarehandler med respekt for seg selv.. http://www.clasohlson.no http://www.smart.com er vel de billigste stedene online.... - sw Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Jeg har en dremel lignende sak, den var mye billigere, men like effektiv. Jeg fant likevel ut av at til kabinettskjæring er det MYE mer effektivt med en stikksag. Jeg har en smart tools minidrill som jeg kjøpte fra http://www.mamut.no/erlingsand den koster mindre en halvparten av en Dremel, men den funker like bra! Bra service på Erling Sand også! Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Hva mener dere andre er best? dremel eller vanlig stikksag? Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 jeg har tilnå modda 12-15 kabinetter, å på samtlige har jeg brukt min trofaste svarte orginale Dremel multi til å kutte hull i alle mulige former:) denne kjøpte jeg for 5 år siden, å jeg har aldri vært plaget med den. så dere kan si hva dere vil om borch, black & decker, og de andre etterligningene, det er kun en orginal.....Dremel Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Og reklamen i dag er sponset av: ClubZoda Skulle tro du fikk prosenter for hver Dremel solgt. Men jeg skjønner deg godt...Har en selv.... Helt enig med deg, Zodaså!!!! Lenke til kommentar
daho Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Dremel er helt konge når du skal modde kabinetter, min er SVART bare se på guiden Dremel Multi How To på http://www.moddingnorge.tk Lenke til kommentar
Profeten Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Dremel Multitool som den heter er et produkt fra Dremel (www.dremel.com :smile:, og den er ikke så veldig dyr. Den finnes også i forskjellige formater og størrelser. Fikk min til jul, og den går fra 10.000 til 33.000 rpm. Som allerede sagt, de fleste jernvareforhandlere selger Dremel utstyr og forskjellige modeller.. En god investering for enhver modder. Lenke til kommentar
house Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 jeg har oxo en dremel, en batteridrevet sådan.. den er original. og SVART.. og litt rød da.. den er ikke så bra til casemodding, da batteriet har for vane å ta kvelden ganske tidlig.. den går fra 15 til 30 000 rpm ... Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå