swirix Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg lurer på om garantien min har gått ut, når jeg har bygget pcen selv.. og ikke brukt antistatisk armbånd.. og satt på annen cpu kjøler... har jeg fortsatt garantien? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvis du har skadet en komponent selv så gjelder ikke garantien nei, ganske logisk egentlig. Hvis komponenten det er snakk om sluttet å fungere uten at det var selvforskyldt gjelder garantien. Lenke til kommentar
swirix Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 pcen funker som bare det den;) men vil bare vite det:D Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nevner du det til butikken, så kan butikken skylde på deg hvis de vil vri seg unna Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Etter hva jeg husker så er det butikken som må føre bevis... Og samtidig må jeg si at jeg ikke oppfordrer folk til å sende inn ting på garanti som de har ødelagt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå