NevroMance Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei. Skal sette opp ett trådløst nettverk hjemme hos dama, nettverksuttaket dems er oppe i 2. etasje. Det betyr at routeren må stå oppe i 2. etasje. Det jeg lurer på er om jeg misster veldig mye signal nede i 1. etasje? Det er ganske åpent i hele huset. Hjelper det mye å feste routeren til veggen? Eller er det noe annet jeg kan gjøre for å forsterke signalkvaliteten nedover? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hjemme har vi plassert det trådløse aksesspunktet i 2. etasje. Det er god dekning i kjellerstua som er 2 etasjer under. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Med mye åpne løsninger så burde det fungere bra ja, med mindre dere har bly mellom etasjene da. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Med mye åpne løsninger så burde det fungere bra ja, med mindre dere har bly mellom etasjene da. 7034002[/snapback] Heller lite bly mellom ja:D Men da dropper jeg noe mellomledd og fester routeren til veggen jeg da;) takk for hjelpen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå