brukernavnet Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Slik som på demoen hvor du spiller Ronaldinho og du kan drible/finte/skyte på mål osv. - det ville jo vært helt genialt! Noen som vet om dette vil dukke opp med det første? -Ville vært en kul måte å spille fotballspill på! Ja, jeg vet det finnes et japansk spill som prøver dette - uten å lykkes helt.. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vet at det var et spill som het libero libre eller noe i den slags dur, som bare lot deg styre en spiller slik at du bare så i den vinkelen. Slo ikke så altfor godt an for å si det sånn, selv om jeg aldri fikk se annet enn demo for mange år siden.(ps1 tider) Tror ikke sånne spill egentlig er noe å satse på, fordi skal du spille alene så vil AI til dine medspillere avgjøre hvordan spillet blir, og tror egentlig at det er umulig å finne middelveien som mange er fornøyd med, uten å gjøre det for enkelt/vanskelig slik at folk ikke whiner om det. Hva med medspiller tabber og slik? Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 LOL. First person fuzzball. Det hadde vært intresant. Men enig i Ronaldinho greia på 2007 demoen. Var gøy. Funker nok dog dårlig i praksis med 21 andre spillere er jeg redd. Første person ville blitt enda værre, men hadde vært gøy om de la det til som option slik at man kunne ha sjekka. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har også tenkt på dette. Men blir nok ikke lett å holde oversikten! Lenke til kommentar
brukernavnet Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Tror ikke det vil være noe problem med oversikten - prøv FIFA-demoen og se for deg hvordan det ville se ut med fulle lag på banen. Hvis man i tillegg kunne velge hvilken spiller man skulle være når som helst i kampen - perfekt! En fungerende AI hadde vært forutsetningen, men jeg tror at dersom en spillprodusent hadde laget et slikt spill ville det ha økt salget vannvittig mye - tenk på Madden/NBA/NHL/FIFA og hvilke muligheter som ligger i å forandre måten å spille sportsspill på på - ikke minst online! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 http://www.gamespot.com/ps/sports/liberogrande/review.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå