Alex_2xA Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Hallo. Jeg har nettopp formatert disken min, og lagt inn windows, og oppgradert til Service Pack 2. Det jeg lurer på er hvordan ujeg skal få inn nett framwork? Jeg vil legge in Catalys 6.9 for å få skjermdrivere til mitt Radeon 9800 kort, men den vil ha Framwork 2.0 før jeg får gjort det. FÅr jeg lagt inn .NET framework via automatisk oppdateringer? eller nå den hentes manuelt? (Jeg har Windows XP Pro) En liten ting til (kanskje ikke riktig sted, men kna jo spørre lell), trenger jeg å legge inn noen andre skjermdrivere for mitt skjermkort før jeg legger inn Catalyst 6.9 Endret 9. oktober 2006 av Alex_2xA Lenke til kommentar
snarius Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 HER kan du laste ned .NET Framework. Du treng ikkje å legge inn nokon andre drivarar enn Catalyst 6.9, men eit bra alternativ er Omega-driverar Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Takker! Men da teenger jeg ikke .NET Framework for Omega driverne? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Takker! Men da teenger jeg ikke .NET Framework for Omega driverne? 7033107[/snapback] Trur ikkje du treng Framework nei. Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Dt høres bra ut. Hva for noe annet trenger man egentlig Framwork til? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Alt som er laget for .NET Framework, som jeg gjetter at etterhvert vil bli ganske mye. .NET er et programvare framework, altså et bibliotek med klasser og funksjoner for at programvareutvikling skal bli enklere. Det følger med compiler for C# og VB.NET i .NET Framework, csc.exe og vbc.exe Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 aha, det forklarte en del. Så det lønner seg å ha det inne altså. Ver 2.0 som er den beste da eller? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Så vidt jeg har skjønt er ikke versjon 2 bakoverkompatibel med versjon 1.1. Derfor må man ha begge installert, som jo er ganske teit, spør du meg! .NET Framework kan lastes ned fra Microsoft.com, Windows Update eller som en "switchless installer" fra RyanVM. Dvs at man ikke trenger å trykke "Neste, Neste, Neste". Hele skiten blir installert automatisk med ett dobbeltklikk på EXE-fila! Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er greit å ha den installert uannsett. Selv blir den lagt inn når jeg kjører AutoPatcher etter formatering. Da blir både .Net Framework 1.1+Sp1 og .Net Framework 2.0 lagt inn omtrent samtidig. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 .NET 2.0 er bakoverkompatibel med 1.1 2.0 programmer lar seg ikke kjøre på 1.1, da det er forandringer i både C# og Visual Basic som språk, pluss at en haug med klasser (som System.IO.Compression) er lagt til. Men .NET 1.1 følger vel med SP2 hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 .NET Framework ligger til nedlasting på de samme side som Catalyst 6.9: High Speed (Cable / DSL) Microsoft .NET Framework Download 1 of 2 22.4 04/06/06 This is a required download. https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå