Dannylook Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei jeg lurte på om det var et nettsted som kunne oversette fra norsk til tysk og gjerne omvendt. Tenkte da på tekster, ikke ord. Takker for alle svar Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er ingen som kan oversette fra norsk til tysk, men babelfish oversetter fra engelsk Genial side Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har da "Clue" da, men det er mer som en ordliste. men utrolig fin å ha, bruker den støtt og stadig jeg ^^ Men på nett så er det vel eneste babelfish som jeg har hørt om også. men som sakt ovenfor, Oversetter fra engenlsk... Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Google translator oversetter Engelsk <-> Tysk. Det blir litt gebrokken grammatikk noenganger, men det er gratis og det går fort . Regner med du kan engelsk så det får vel holde. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 www.freetranslation.com elns.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå