Kaksa Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 hallo.. eg har eit olympus c-920zoom kamera.. no vil eg gjerne ha et som er: -raskere -mindre(fysisk) -større kapasitet -og gjerne usb/firewire -max 5000kr gjerne mindre(skal greie å overtale folka mine =( ) er det nokon spesielle dere anbefaler? -kim- Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Nye Canon Digital Ixus V3 kan kanskje være interessant? MLW Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 har endlig fått overtalt han pappa til å kjøpe det no =) men er det slik det tar lang tid fra eg trykker ned knappen til det tar bildet? det har eg irritert meg over på andre kamera =( -Kim- Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Nei. Jeg skal teste dette grundigere senere i dag, men foreløpig virker kameraet responsivt. MLW Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 det er bra =) =) =) men, vet du om noko forskjell på den nordiske versjonen og den tyske versjonen? har bare sett at tysk er billigare.. du "jobber" for akamera.no?? -Kim- Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Manualen kommer ikke på norsk. Denne kan man laste ned fra nettet på engelsk. Trolig vil menyene i kameraet likevel kunne stilles inn på norsk. > du "jobber" for akamera.no?? Jepp. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå