chrisbergen83 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har stadig problemer med dette kortet, men det skjer faktisk bare når jeg surfer på nettet. Da stopper plutselig alt opp, så blir skjermen svart. Da kommer det opp følgende errormelding: "VPU Recover has reset your graphics accelerator as it was no longer responding to graphics driver commands" Har ikke akkurat den beste datamaskinen lengre Pentium® 4 CPU 1.6Ghz 1,5 Gb of ram Er det noen her som kan vet hva disse probleme er og hvordan jeg kan få fikset de? Lenke til kommentar
tex_nex Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har stadig problemer med dette kortet, men det skjer faktisk bare når jeg surfer på nettet. Da stopper plutselig alt opp, så blir skjermen svart. Da kommer det opp følgende errormelding: "VPU Recover has reset your graphics accelerator as it was no longer responding to graphics driver commands" Har ikke akkurat den beste datamaskinen lengre Pentium® 4 CPU 1.6Ghz 1,5 Gb of ram Er det noen her som kan vet hva disse probleme er og hvordan jeg kan få fikset de? 7032722[/snapback] Sjekk om kortet er for varmt.. instaler nyeste drivere.. kan være støv i kjøleribben .. eller at vifta har stoppet vist det er vifte på det.. vist det er feil får noen si i fra.. jeg hadde samme problem før med mitt radeon 9700. skal vel være samme gpu (r300)? Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Gå innpå grafikkdriveren og deaktiver VPU tingen da! BTW hvilken driver har du? Lenke til kommentar
chrisbergen83 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Gå innpå grafikkdriveren og deaktiver VPU tingen da!BTW hvilken driver har du? 7032924[/snapback] catalyst. Men hvorfor henger det seg bare på når jeg er på nettet da? hvis jeg skrur av VPU må jeg jo restarte maskinen hver gang det henger seg, får beskjed om f.eks spill må kjøres i software mode fordi den ikke finner hardware. Lenke til kommentar
chrisbergen83 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 ingen som vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå