hernil Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg har en minnepenn som har forsvunnet fra explorer, det er ikke første gangen! jeg finner den når jeg skal lagre i forskjellige programmer, men altså ikke i explorer... er det noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg har en minnepenn som har forsvunnet fra explorer, det er ikke første gangen!jeg finner den når jeg skal lagre i forskjellige programmer, men altså ikke i explorer... er det noen som har noen gode tips? 7032697[/snapback] Kanskje en reboot av maskinen hjelper? Hva mener du med "forsvunnet fra explorer"? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 en reboot hjelper og har hjulpet hver gang, men jeg skulle gjerne vist årsaken. fursvunnet fra explorer er at den ikke vises på min datamaskin eller noe annet sted! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er vel Windows du snakker om nå, eller? Skjønner ingenting.. :wtf: Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Er vel Windows du snakker om nå, eller? Skjønner ingenting.. :wtf: 7034746[/snapback] ja det er windiws det er snakk om... problemet var at minnepennen min ikke synes i min datamaskin/explorer. det er ikke så farlig siden er reboot fikser biffen, men siden det har skjedd flere ganger skulle jeg gjerne vist hvorfor det skjer. (jippi! innlegg nr 100 ) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg regner med at du har forsøkt å ta den ut og sette den inn igjen? (Minnepinnen.) Det er i hvert fall raskere enn en reboot. Og en enkel "Refresh" (F5) i Explorer-vinduet hjelper heller ikke? (I venstre panel, der disker og mapper vises.) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg regner med at du har forsøkt å ta den ut og sette den inn igjen? (Minnepinnen.) Det er i hvert fall raskere enn en reboot. Og en enkel "Refresh" (F5) i Explorer-vinduet hjelper heller ikke? (I venstre panel, der disker og mapper vises.) 7039707[/snapback] ja jeg har prøvd å ta den ut og refreshe, men det hjelper ikke! nå har det skjedd igjen, begynner å bli litt irritert samme gamle greia andre programmer ser at den er der, men jeg kan ikke browse filene i explorer! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg regner med at du har forsøkt å ta den ut og sette den inn igjen? (Minnepinnen.) Det er i hvert fall raskere enn en reboot. Og en enkel "Refresh" (F5) i Explorer-vinduet hjelper heller ikke? (I venstre panel, der disker og mapper vises.) 7039707[/snapback] ja jeg har prøvd å ta den ut og refreshe, men det hjelper ikke! nå har det skjedd igjen, begynner å bli litt irritert samme gamle greia andre programmer ser at den er der, men jeg kan ikke browse filene i explorer! 7039906[/snapback] Er det Windows Utforsker du mener? Hjelper ike å bli irritert. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 vanligvis er dette problemet knyttet til nettverkspartisjoner som er koblet til maskinen. Hvis du har dette så prøv å flytt på stasjonsbokstavene på disse og prøv igjen... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) vanligvis er dette problemet knyttet til nettverkspartisjoner som er koblet til maskinen. Hvis du har dette så prøv å flytt på stasjonsbokstavene på disse og prøv igjen... 7039953[/snapback] trenger nok litt mer utfyllende hjelp. her har du skjermbilde hvis det hjelper deg. takker for hjelpen foresten! får ikke lasta opp bildet... vet ikke hvorfor, men kan sikkert sende en mail. Endret 10. oktober 2006 av hernil Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) vanligvis er dette problemet knyttet til nettverkspartisjoner som er koblet til maskinen. Hvis du har dette så prøv å flytt på stasjonsbokstavene på disse og prøv igjen... 7039953[/snapback] trenger nok litt mer utfyllende hjelp. her har du skjermbilde hvis det hjelper deg. takker for hjelpen foresten! 7040017[/snapback] Ser ikke noe bilde.. EDIT: Velg Browse -> "Finn filen" -> Legg til vedlegg -> Add into post. Endret 10. oktober 2006 av tissedam Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) vanligvis er dette problemet knyttet til nettverkspartisjoner som er koblet til maskinen. Hvis du har dette så prøv å flytt på stasjonsbokstavene på disse og prøv igjen... 7039953[/snapback] trenger nok litt mer utfyllende hjelp. her har du skjermbilde hvis det hjelper deg. takker for hjelpen foresten! 7040017[/snapback] Ser ikke noe bilde.. EDIT: Velg Browse -> "Finn filen" -> Legg til vedlegg -> Add into post. 7040067[/snapback] veit det, men bildet "forsvinner" når det har blitt lasta opp! Endret 10. oktober 2006 av hernil Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 nå kom den opp igjen! veit ikke hvordan jeg gjorde det, alet vel helt til neste gang. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 argh nå har det skjedd igjen!! er det ingen som kan hjelpe meg? den hersens minnepennen vises ikke i utforsker! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det virker som om du er alene om å ha dette problemet .... Vanskelig å foreslå noe når man ikke forstår hva som skjer ... Noen bruker å reinstallere Windows for mindre ting enn dette, men det er noe du får avgjøre selv. (Jeg måtte gjøre det forrige helg, og problemene jeg hadde hatt forsvant som dugg for solen. Istedet fikk jeg andre problemer ...) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Noen bruker å reinstallere Windows for mindre ting enn dette, men det er noe du får avgjøre selv. (Jeg måtte gjøre det forrige helg, og problemene jeg hadde hatt forsvant som dugg for solen. Istedet fikk jeg andre problemer ...) 7048151[/snapback] Windows i et nøtteskall! har avinstallert minnepennen, men det hjalp ingenting. Problemet er jo at man ikke kan se og browse minnepennen i utforsker, selv om den er satt inn i datamaskinen og funker greit. (andre programmer ser den!) finnnes det en annen form for utforsker et eller annet program som gjør det samme? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvis jeg googler etter "explorer alternative" får jeg nesten 25 mill. treff ... Start øverst og prøv deg fram. Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått prøvd noen av dem, men fra tid til annen har jeg tenkt tanken, ja. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvis du skriver stasjonsbokstaven direkte i Kjør-boksen, får du tilgang til minnepennen da? F.eks.: Windowstasten + R | f: [enter] Og dukker den opp i Diskbehandling? Windowstasten + R | diskmgmt.msc [enter] Her kan du også endre på stasjonsbokstaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå