MasterShake Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har til nå brukt et radeon 9800 pro 128 mb ddr, og har vært fornøyd med det. Spiller svært lite, og bruker pc'en mest til div. media. Hadde ikke giddet kjøpe nytt kort nå egentlig, men desverre tok mitt nåværende kort kvelden for godt her om dagen. Det nye kortet må ha dvi, da jeg hovedsaklig ser film o.l. på projektor. Altså, jeg trenger et AGP-skjermkort til rundt 500 kroner, hva er det beste valget? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Til den prisen er det egentlig bare å kjøpe det du kommer over, som har DVI-utgang, da det ikke er nevneverdig ytelse på kortene i utgangspunktet. Kjøp etter lommeboka, med andre ord. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Til den prisen er det egentlig bare å kjøpe det du kommer over, som har DVI-utgang, da det ikke er nevneverdig ytelse på kortene i utgangspunktet. Kjøp etter lommeboka, med andre ord. 7032564[/snapback] Takk for svar. Hvordan er forholdet mellom f. eks. 128 DDR2, og 256 DDR? Jeg ser skjermkort med disse spesifikasjonene ligger på omtrent samme pris. Er det ikke bedre med 256 DDR? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Til den prisen er det egentlig bare å kjøpe det du kommer over, som har DVI-utgang, da det ikke er nevneverdig ytelse på kortene i utgangspunktet. Kjøp etter lommeboka, med andre ord. 7032564[/snapback] Takk for svar. Hvordan er forholdet mellom f. eks. 128 DDR2, og 256 DDR? Jeg ser skjermkort med disse spesifikasjonene ligger på omtrent samme pris. Er det ikke bedre med 256 DDR? 7032866[/snapback] I praksis vil du nok neppe merke forskjell på minnet på skjermkort i den prisklassen. Og husk at størrelse er ikke alt, hastighet og reaksjonstid er også avgjørende. Ofte har slike skjermkort trege og store minnebrikker eller raske og små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå