m0zzdart Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg har 3 harddsier i maskinen min. alle var vistes i min datamaskin, men etter jeg formaterte var harddsiken borte/ vistes ikke på min datamaskin/ kontrollpanel->datamaskinbehandling. så jeg gikk i bios, alle S-ATA portene var åpne. har bytett på kablen. men får fortsatt i fram diske.. hjelp! takker for svar! Mvh m0zzdart...! Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Forsvant alle fra diskbehandling eller bare en? Slags disker er det du har? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Vises alle diskene i BIOS? Forsøk med et annet partisjonéringsverktøy, som for eksempel Partition Logic som er gratis. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 alle diskene vises i BIOSEN. men ikke i diskverktøy. Lenke til kommentar
Pipesnipe Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Funker en av diskene? Kan rett og slett være partisjonsfeil... Du må atnageligvis partisjonere på nytt. Dette kan du enkelt gjøre med partisjoneringsverktøyet i XP (hvis det er det du bruker). Bare gå på administrative verktøy og finn fram til diskbehandling. Ligger disken der, er det bare å partisjonere:-) Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Funker en av diskene? Kan rett og slett være partisjonsfeil...Du må atnageligvis partisjonere på nytt. Dette kan du enkelt gjøre med partisjoneringsverktøyet i XP (hvis det er det du bruker). Bare gå på administrative verktøy og finn fram til diskbehandling. Ligger disken der, er det bare å partisjonere:-) 7039052[/snapback] det er akkorat der jeg ikke finner den...? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har fått fikset det nå da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har fått fikset det nå da 7044850[/snapback] Hva gjorde du? (det kan være greit å vite ) Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 knota i biosen. hehe.. neida. jeg har dell. er en anne type bios da. så jeg tenkte jeg skal sette meg ned å ta en titt p det. for det har jeg ikke giddet. så jeg fant ut at det ikke gikk ant å åpne den andre sata porten p hovedkortet på en merkelig måte :S så jeg byttet til en annen port som var ledig. så da virket disken men så bootet den p den åpne porten som den stod i ifra før. så jeg slo av den. så nå virker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå