Ingenting Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jepp.. Ikke noe interessant for meg men... drømmer bare om Splinter Cell eller Rainbowsix demo. Endret 9. oktober 2006 av Ingenting Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jepp.. Ikke noe interessant for meg men... rømmer bare om Splinter Cell eller Rainbowsix demo. 7032430[/snapback] Jeg vil ha SC:DA Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har alltid lurt litt på hvor mange som kjøper disse golfspillene.. Må jo faktisk være en del siden det kommer oppfølgere hvert bidige år.. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Har alltid lurt litt på hvor mange som kjøper disse golfspillene.. Må jo faktisk være en del siden det kommer oppfølgere hvert bidige år.. 7032441[/snapback] Det kan du si. Lurt på det samme selv.. Men lastrer den nok ned bare for å se hva det er.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Haha! Golf må vel vere det mest langtråkige å spile for min del. Men den finner jo sin brukergruppe den også. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Golfspill er moro med kompiser/brødre på besøk! Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tiger Woods pga tour er da pokker meg genialt, et av de beste spillene til xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå