Jarmo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vi har sikkert mange som fortjener en takk eller to for innsatsen på HW-Lan men stoolman fortjener en egen tråd for jobben han gjorde på Lan. Glimrende innsats og koselig personlighet som alle la merke til.. Mvh jarmo Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Gratulerer stoolman :!: keep up the good work mvh amdme Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Tusen takk for den gode bamseklemmen jeg fikk av deg Stoolman. Det varmet ordentlig Må ikke glemme at både Overklokk og Stoolman lot oss låne alle de heftige tingene deres. Er virkelig ikke mange som hadde gjort det samme.... Endret 9. oktober 2006 av aspstein Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vi har sikkert mange som fortjener en takk eller to for innsatsen på HW-Lan men stoolman fortjener en egen tråd for jobben han gjorde på Lan. Glimrende innsats og koselig personlighet som alle la merke til.. Mvh jarmo 7032283[/snapback] Takker og bukker Jarmo! Det skal sies at det mildt sagt var mye å henge fingrene i, og at jeg var SLITEN på søndag. Allikevel så var dette SÅ verdt slitet. My koselige folk, mange flinke folk og et unikt sammhold og samarbeid. Jeg gjør gjerne dette igjen neste år hvis vi får det til sponsormessig.. Takk til alle som hjalp meg, og da i sær Erik Nilsen, Kjell Erik Budalen og Lars Førisdal hos Komplett.no. Det hadde ikke vært mulig å gjøre dette uten dere!! Vil også rette en stor takk til alle deltagerne som viste et enormt engasjement og en stor innsatsvilje! Uten deres innsats (og da mener jeg ikke overklokkingen) hadde arrangementet ikke vært mulig å gjennomføre!! Hail hail!! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 All kudos til OSS, sier jeg. Alle oss i crewet, hver eneste person. Alle vi som jobbet hardt for at LANet skulle bli bra. En skål for vårt herlige crew! Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hehe Overklokking ftw Følte med på hele NM i overklokking, var sikklig interessant Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjempejobb av Stoolman! Han var alltid hyggelig og hjelpsom. Svarte på alt man spurte. På lørdagen lærte jeg mye. Veldig mye. Alle borte på ekstremklokkings-bordet var hyggelige, og de klarte å jobbe selv om de hadde en haug med folk som glante og spurte spørsmål. Og crewet! Selv om dere var forvirret til tider, så var alle hjelpsomme! Takk til dere! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 All kudos til OSS, sier jeg. Alle oss i crewet, hver eneste person. Alle vi som jobbet hardt for at LANet skulle bli bra. En skål for vårt herlige crew! 7033567[/snapback] Helt riktig Marley, alle gruppene fortjener en STOR takk og heder Men her trekker vi frem bare en person, ikke hele teamet.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 All kudos til OSS, sier jeg. Alle oss i crewet, hver eneste person. Alle vi som jobbet hardt for at LANet skulle bli bra. En skål for vårt herlige crew! 7033567[/snapback] Helt riktig Marley, alle gruppene fortjener en STOR takk og heder Men her trekker vi frem bare en person, ikke hele teamet.. 7035505[/snapback] Såklart, en stor takk rettes til stoolman. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Stoolman er vår helt. Han er "ein likandes kar" som de på bygdenorge sier. Han har masse erfaring med hvordan maskinvare oppfører seg og det er en fryd å se ham jobbe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg