Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei alle sammen! Nå sitter vi her på Fornebu og har brukt hele gårdsdagen og dagen i dag på å rigge ned etter HW-LAN 06. Dessverre har mange av crewmedlemmene måtte reise hjem og vi er særdeles få igjen her. Selv om vi har fått gjort svært masse er det fortsatt en del igjen før vi blir ferdige. Samtidig har det dukket opp nye problemer som har forsinket oss en del. Dette er kanskje en litt merkelig forespørsel, men hvis noen kunne tenke seg å hjelpe oss litt nå på slutten hadde det vært alle tiders. Det dreier seg om maks to timer. Jo flere vi blir, jo fortere går det. Til gjengjeld kan vi tilby mat og drikke underveis. Så hvis noen føler at de har overskudd til å hjelpe utslitte crew-medlemmer hadde det vært kjempemessig. Bare møt opp så fort som mulig. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg måtte desverre dra klokken tolv på søndag, kunne ikke bli hentet senere.. Så beklager alle dere som er igjen.. Og håper Jørgen tok med strømpadden min Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg beklager for at jeg dro så tidlig. Jeg slet veldig med transport hjem, så jeg måtte ta det første og beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg