Aykon Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Kameraet eg brukte er Canon PowerShot G6! Hva syns dere ? Endret 10. oktober 2006 av Aykon Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 hmm, kommer jo ikke opp det der. Trykker på "Browse" finner bildet og trykker "Legg til vedlegg". Men ingen ting skjer. Snufs Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 kan også uploade det hos imageshack og gi oss link Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) kan også uploade det hos imageshack og gi oss link 7032344[/snapback] Ehh, Hvor gjør eg det ? EDIT: Funke DENNE Linken ? Endret 9. oktober 2006 av Aykon Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 kan også uploade det hos imageshack og gi oss link 7032344[/snapback] Ehh, Hvor gjør eg det ? EDIT: Funke DENNE Linken ? 7032366[/snapback] Hvis det er bildet ditt så. Kan vi få det i større oppløsning? Ganske vanskelig å bedømme et så lite bilde. Ellers ser det greit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå