Gå til innhold

Verdens beste band. Finale.

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så verdens beste band må være kjent i x antall land for å kvalifisere? Neppe...

7127872[/snapback]

Så er det da snakk om VERDENS beste, og ikke bare Norges. Med dette mener jeg at bandet internasjonalt må bedømmes, og ikke bare av norske fans for å oppnå tittelen som verdens store nummer én.

Lenke til kommentar
koffor i svarte hælvette ligge dream theaterpå 9. plass!?

et band med so gode musikera fortjena bedre!

7141726[/snapback]

De ligger ikke på niende plass, men på sjette; ni-tallet betyr ganske enkelt at de var det niende bandet som ble skrevet inn da avstemningen ble startet.

Det er forresten ikke noe særlig vits i å sutre om det samme flere ganger.

neitakk: Hvis det bryr deg, så skrives 'ifølge' i ett ord.

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Så lokale band i Norge kan ikke bli kåret til verdens beste i følge en norsk gruppe dommere? Hvilket land må bandet komme fra, for et noen 100 nordmenn med rett skal kunne kåre det til verdens beste band?

You take my point. ;)

7142456[/snapback]

Sier vel seg selv at et band er kjent utenfor Norges landegrenser om det skulle vært verdens beste. Så å argumentere med at et lokalband er verdens beste fordi en hundre mann fra Norge sier det, nja..

Alikevel tar jeg poenget ditt. Belive it or not. :)

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

Vel, tenkikk er ikke alt... Hjelper ikke være teknisk når du spiller kjedelig musikk :)

7141957[/snapback]

Hvordan kan du si at det er kjedelig musikk?

Jeg kan være enig at vokalen ikke er noe særlig å skryte av, men instrumentelt er et jo en KONGE BAND!

Lenke til kommentar
neitakk: Hvis det bryr deg, så skrives 'ifølge' i ett ord.

7143086[/snapback]

Dette kan man ta standpunkt til selv, sist jeg sjekket. Men det er viktig at man da er konsekvent. Sette man sammen 'ifølge', må man også sette sammen 'idag', 'igår', 'iallefall', 'ihvertfall' osv.

Det du nevner går ikke på orddeling, som dreier seg om noe helt annet, nemlig å dele opp et substantiv. Eksempel på orddelingsfeil: pent brukt dame sko, dyre tøfler, politi skilt, unngå helse skadelig oljedamp.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Stemmer selvfølgelig på det jeg nominerte. Har stor tro på at PF går hele veien og vinner pollen.

Btw, utrolig at Guns N' Roses ikke har kommet med til finalen.  :shrug:

7032262[/snapback]

Det er jo skandaløst!! Guns er jo konger!! :no::no:

7143214[/snapback]

Konger på listen over verdens mest overvurderte band...

Lenke til kommentar
Dream Theater pga trommisen Mike Portnoy er et idol så det holder! Han kan spille trommer! Han spiller nesten aldri det samme to ganger! =)

7129860[/snapback]

Haha. Dummeste jeg har hørt, til å være prog har han faktisk ikke så mye variasjon. Dessuten, han er en TROMISS, de skal liksom holde en rytme og ikke spilel en ny melodi.

Uansett, hvis du skal ha tak en tromiss som er nærere å gjøre det så er Asgeir Mickelson fra Spiral Architect mye mye mye bedre. Han har mye mer variasjon, og med et mye mindre trommesett.

Ikke misforstå, DT er en av mine favorittband men jeg er jævla lei idiot-fans som maser om hvor gode de er pga. de er så flinke teknisk. Er jeg den eneste som digger dette bandet fordi jeg faktisk liker musikken? :(

Ang. selve pollen har jeg forsatt ikke stemt fordi jeg strengt tatt synes det er en idiotisk poll. Det finnes ingenting som "beste band". Mest populære band her på forumet kanskje, men da burde den hett det. (Mao. jeg boikotter og har ikke stemt på noen. :p)

Lenke til kommentar
Ang. selve pollen har jeg forsatt ikke stemt fordi jeg strengt tatt synes det er en idiotisk poll. Det finnes ingenting som "beste band". Mest populære band her på forumet kanskje, men da burde den hett det. (Mao. jeg boikotter og har ikke stemt på noen. :p)

7146014[/snapback]

Den er en helt uhøytidelig poll. Dette er bare for moroskyld... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...