bIsk0p Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Dream Theater pga trommisen Mike Portnoy er et idol så det holder! Han kan spille trommer! Han spiller nesten aldri det samme to ganger! =) Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 koffor i svarte hælvette ligge dream theaterpå 9. plass!? et band med so gode musikera fortjena bedre! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 koffor i svarte hælvette ligge dream theaterpå 9. plass!? et band med so gode musikera fortjena bedre! 7141726[/snapback] >_> Er niende plass dårlig? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 koffor i svarte hælvette ligge dream theaterpå 9. plass!? et band med so gode musikera fortjena bedre! 7141726[/snapback] Vel, tenkikk er ikke alt... Hjelper ikke være teknisk når du spiller kjedelig musikk Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 koffor i svarte hælvette ligge dream theaterpå 9. plass!? et band med so gode musikera fortjena bedre! 7141726[/snapback] De er på 6. plass. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så verdens beste band må være kjent i x antall land for å kvalifisere? Neppe... 7127872[/snapback] Så er det da snakk om VERDENS beste, og ikke bare Norges. Med dette mener jeg at bandet internasjonalt må bedømmes, og ikke bare av norske fans for å oppnå tittelen som verdens store nummer én. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Så lokale band i Norge kan ikke bli kåret til verdens beste i følge en norsk gruppe dommere? Hvilket land må bandet komme fra, for et noen 100 nordmenn med rett skal kunne kåre det til verdens beste band? You take my point. Endret 24. oktober 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) koffor i svarte hælvette ligge dream theaterpå 9. plass!? et band med so gode musikera fortjena bedre! 7141726[/snapback] De ligger ikke på niende plass, men på sjette; ni-tallet betyr ganske enkelt at de var det niende bandet som ble skrevet inn da avstemningen ble startet. Det er forresten ikke noe særlig vits i å sutre om det samme flere ganger. neitakk: Hvis det bryr deg, så skrives 'ifølge' i ett ord. Endret 24. oktober 2006 av Daniel Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Stemmer selvfølgelig på det jeg nominerte. Har stor tro på at PF går hele veien og vinner pollen. Btw, utrolig at Guns N' Roses ikke har kommet med til finalen. 7032262[/snapback] Det er jo skandaløst!! Guns er jo konger!! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Så lokale band i Norge kan ikke bli kåret til verdens beste i følge en norsk gruppe dommere? Hvilket land må bandet komme fra, for et noen 100 nordmenn med rett skal kunne kåre det til verdens beste band? You take my point. 7142456[/snapback] Sier vel seg selv at et band er kjent utenfor Norges landegrenser om det skulle vært verdens beste. Så å argumentere med at et lokalband er verdens beste fordi en hundre mann fra Norge sier det, nja.. Alikevel tar jeg poenget ditt. Belive it or not. Endret 24. oktober 2006 av Leptox Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vel, tenkikk er ikke alt... Hjelper ikke være teknisk når du spiller kjedelig musikk 7141957[/snapback] Hvordan kan du si at det er kjedelig musikk? Jeg kan være enig at vokalen ikke er noe særlig å skryte av, men instrumentelt er et jo en KONGE BAND! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Som posten hans sier: han er tydligvis ikke enig der. Endret 24. oktober 2006 av Leptox Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) neitakk: Hvis det bryr deg, så skrives 'ifølge' i ett ord. 7143086[/snapback] Dette kan man ta standpunkt til selv, sist jeg sjekket. Men det er viktig at man da er konsekvent. Sette man sammen 'ifølge', må man også sette sammen 'idag', 'igår', 'iallefall', 'ihvertfall' osv. Det du nevner går ikke på orddeling, som dreier seg om noe helt annet, nemlig å dele opp et substantiv. Eksempel på orddelingsfeil: pent brukt dame sko, dyre tøfler, politi skilt, unngå helse skadelig oljedamp. Endret 24. oktober 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nei, neitakk. Det skrives som ett ord når det betyr i samsvar med o.l. Ifølge Daniel tar neitakk feil Skrives som to ord når det er fysisk. Daniel kom i følge med neitakk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Stemmer selvfølgelig på det jeg nominerte. Har stor tro på at PF går hele veien og vinner pollen. Btw, utrolig at Guns N' Roses ikke har kommet med til finalen. 7032262[/snapback] Det er jo skandaløst!! Guns er jo konger!! 7143214[/snapback] Konger på listen over verdens mest overvurderte band... Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Guns N' Roses er langt ifra overvurdert i motsetning til visse andre band er. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Guns N' Roses er langt ifra overvurdert i motsetning til visse andre band er. 7144774[/snapback] Joda... ikke verdens mest overvurderte band, men det finnes 25 band som er mye bedre enn Gn'R så de passer ikke inn på denne listen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nei, neitakk. Det skrives som ett ord når det betyr i samsvar med o.l. Ifølge Daniel tar neitakk feil Skrives som to ord når det er fysisk. Daniel kom i følge med neitakk. 7144571[/snapback] Takk for opplysningen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dream Theater pga trommisen Mike Portnoy er et idol så det holder! Han kan spille trommer! Han spiller nesten aldri det samme to ganger! =) 7129860[/snapback] Haha. Dummeste jeg har hørt, til å være prog har han faktisk ikke så mye variasjon. Dessuten, han er en TROMISS, de skal liksom holde en rytme og ikke spilel en ny melodi. Uansett, hvis du skal ha tak en tromiss som er nærere å gjøre det så er Asgeir Mickelson fra Spiral Architect mye mye mye bedre. Han har mye mer variasjon, og med et mye mindre trommesett. Ikke misforstå, DT er en av mine favorittband men jeg er jævla lei idiot-fans som maser om hvor gode de er pga. de er så flinke teknisk. Er jeg den eneste som digger dette bandet fordi jeg faktisk liker musikken? Ang. selve pollen har jeg forsatt ikke stemt fordi jeg strengt tatt synes det er en idiotisk poll. Det finnes ingenting som "beste band". Mest populære band her på forumet kanskje, men da burde den hett det. (Mao. jeg boikotter og har ikke stemt på noen. ) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ang. selve pollen har jeg forsatt ikke stemt fordi jeg strengt tatt synes det er en idiotisk poll. Det finnes ingenting som "beste band". Mest populære band her på forumet kanskje, men da burde den hett det. (Mao. jeg boikotter og har ikke stemt på noen. ) 7146014[/snapback] Den er en helt uhøytidelig poll. Dette er bare for moroskyld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå