Klekkus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvor lan tid tar det å kjøre memtest86? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Memtest kjører til du stopper det selv. Pleier selv å kjøre det over natten (6-8 timer), når jeg skal teste minne. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hmm.. f*en. Skulle egentlig kjøre det i natt. Men sovna av siden jeg hadde vært våken i to døgn etter å ha vært på lan. Kanskje jeg skal avbryte og kjøredet i natt da. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det kjører så lenge som du lar det kjøre, men jeg annbefaler å la det kjøre 2 fulle runder hvis du har tid. Får du ingen errors innen de to rundene er over så er sjansen for defekt ram utrolig liten. Jeg husker ikke helt, men èn runde tar vel 30-40 min tror jeg? -Stigma Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Kan ofte være feilene dukker opp etter mer enn et par runder. Har alltid latt det kjøre lenge bare for å være på den sikre siden. Om natten sover man (som regel, hehe), så om man ikke trenger maskinen til noe da, er det nok like greit å la det kjøre til man står opp. Edit: Hvor lang tid en runde tar, er jo avhengig av hvor mye minne man har også. Endret 9. oktober 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Catch`Alpha Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ehhhm, jeg bare lurer på en ting. Jeg har et sett 2x1Gb PC4000 DDR500 og opteron 165. Standar kjører denne 200Mhz på minnet, men siden de er ddr500 (250Mhz), betyr det at jeg kan sette de på 250mhz uten problemer? De kjører nå på 265, det er det høyeste jeg greier å boote i windows. Hvis jeg hadde kjøpt et PC4400 sett, da hadde jeg jo kunnet sette opp minnet på 275 uten problmer og kansje litt lenger med overklokking? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå