MindTooth Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Like greit å ringe til Microsoft selv. Går fortere på den måten. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Et par kjappe spørsmål: Hvor finner jeg produksjon dato? Under maskinen? Når det gjelder Microsofts garanti på maskinen, er den 1 eller 2 år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Produksjonsdato står på baksiden av maskinen, rett over strekkoden. Hvor lenge MS overholder garantien vet jeg ikke. Reklamasjon er 2 år, men det er en sak mellom deg og selgeren. Det MS gjør ved å ta imot ødelagte konsoller fra privatpersoner, uten at det koster oss en krone, kan sees på som veledighet. Det er ikke noe de er pliktet til å gjøre. Endret 18. oktober 2006 av qoutor Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Ok, takk for oppklaringen. Jeg har bare lest en del "stygge" ting på amerikanske forum, der garantien bare er 90 dager på maskinen. Om du ikke har kjøpt eksta garanti, og maskinen streiker, må du kjøpe ny eller betale 120$ i reperasjon. Er glad det ikke er slik her til lands. Endret 18. oktober 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Øøøøørghhh.... Fikk tilbake boksen fra Deutchland über alles for to dager siden, og etter en halvtime med Dead Rising, skrur den seg av mens den blinker rødt med tre av diodene... Den kunne da i det minste holdt i ett par uker da! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ka er produksjonsdato for den boksen da? Nei og atter nei, eg trur eg hadde kastet meg sjøl på sjøen eg altså. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) fint å lage enda en topic............. 7032007[/snapback] Jepp, det treng me. Er ikkje utan grunn at PS fanboys har ved til å kasta på bålet sitt, når kver ein XBOX 360 eigar lagar ein topic pr. feil. 7033850[/snapback] Hehe... "kver ein xbox 360 eigar lagar ein topic pr. feil"? Det at du mener at ALLE xobox 360 eiere opplever feil, er vel mye bedre føde for ps fansen.... 7068514[/snapback] Hypotese er ein fin bil. Hvis du les det eg skriv, så burde du klara å skjøna at eg meinar at KVAR xbox eigar, SOM får ein FEIL. Lagar EIN STK topic PR. feil. Var det litt meir i klartekst no? Forøvrig hatt min XBOX 360 siden launch. Både ståande vertikalt og liggande, ingen problem. Endret 18. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 fint å lage enda en topic............. 7032007[/snapback] Jepp, det treng me. Er ikkje utan grunn at PS fanboys har ved til å kasta på bålet sitt, når kver ein XBOX 360 eigar lagar ein topic pr. feil. 7033850[/snapback] Hehe... "kver ein xbox 360 eigar lagar ein topic pr. feil"? Det at du mener at ALLE xobox 360 eiere opplever feil, er vel mye bedre føde for ps fansen.... 7068514[/snapback] Hypotese er ein fin bil. Hvis du les det eg skriv, så burde du klara å skjøna at eg meinar at KVAR xbox eigar, SOM får ein FEIL. Lagar EIN STK topic PR. feil. Var det litt meir i klartekst no? Forøvrig hatt min XBOX 360 siden launch. Både ståande vertikalt og liggande, ingen problem. 7096201[/snapback] Det er forøvrig lenge siden jeg har sett noen har vridd kniven om og skittkasting etter at noen har hatt problemer med 'boxen sin. De flese er vel klar over at det blir som å pisse i motvind det. Man vil få det igjen i mangefold den dagen den første PS3'en streiker (i mars en gang ) So no worries.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fant nettopp ut at min 360 er produsert 20.06.2006, så satser på at den holder en stund. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Håper den jeg mottar om noen dager også er av en relativt ny dato. Ellers ringer jeg å krever en ny. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Beklager bumpen , men etter 3-4 byttinger har vel du litt erfaring. Er det vanskelig? og hvor lang tid tar det? kommer UPS kun på dagtid? Har snakket med xbox kundeservice 3ganger og i over 20 min hver gang, på engelsk og svensk. (haha, svensk. Kunne like gjærne tatt tysk ) Tatt trubbleshootingen 4 ganger og endelig fått de til å sende meg en slags mail til meg, med instrukser om levering.' Jeg var tilogmed på elkjøp og snakket med de men de sa bare ring 80014714. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hvor finner jeg ut når xboxen min var produsert? mvh -Shaft- Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Ved å lese bak, hvor serienummeret er skrevet ned. Uansett, skal levere inn igjen den jeg fikk tilbake ang. denne saken... Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 takk takk.... 2006/03/01 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Man kan visstnok sjekke prod.dato på pakningen til 360 i butikken. Ellers så kan du jo alltids spør de ansatte Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Off-Topic som er helt irrelevant for denne threaden har blitt fjernet. Kunne sikkert ha fjernet mange sider til også men jeg lar det være for denne gang. Hold dere ON TOPIC så slipper dere dette. Les reglene og følg de gutter og jenter. Lenke til kommentar
patham Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 I løpet av en 4 ukers tid så streika 2 forskjellige xbox360 hos meg. Den ene begynnte å blinke rødt. Den andre hang seg opp av og til og så plutslig ville ikke den heller på. Vel og merke begge var kjøpt dagen den kom ut da. Men får håpe jeg får noen nye da Har blitt litt for glad i xbox 360 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Fikk endelig rettet opp i problemet idag. De hadde fått feil adresse. Slik at de ikke klarte å sende mailen med rettningslinjene for å sende konsollen tilbake til Tyskland. Og jeg fikk Saint's Row ifra Play-Asia.com igår. Prey kommer vel imorgen tenker jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå