Gå til innhold

Fjerde gang jeg leverer inn min konsoll. [X360]

MindTooth

Anbefalte innlegg

UPDATE: Da er det rettet opp, og dette blir min fjerde gang jeg sender xboxen til tyskland. Så synd jeg skulle laste ned høstoppdateringen :(

Idag er den tredje gangen jeg har snakket med support for å få konsollen fikset. Heldigvis, idag fikk jeg snakke med en grei svenske ved navn Mikael, som virket veldig interrest i å hjelpe meg. Og jeg kunne i tillegg ha harddisken liggende hjemme. Dette begynner faktiskt å bli litt irriterende, men så lenge de behandler meg godt, så hvorfor ikke?

Birger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Idag er den tredje gangen jeg har snakket med support for å få konsollen fikset. Heldigvis, idag fikk jeg snakke med en grei svenske ved navn Mikael, som virket veldig interrest i å hjelpe meg. Og jeg kunne i tillegg ha harddisken liggende hjemme. Dette begynner faktiskt å bli litt irriterende, men så lenge de behandler meg godt, så hvorfor ikke?

Birger :)

7032001[/snapback]

Kanskje du får en nyere versjon. Åssen manufactor date har du på din?

Lenke til kommentar

Forresten folkens. eg bestillte ein 360 til ein kamerat av meg,denne var produsert i sommer. Det første eg la merke til med ein gang eg tok å løftet den opp avr at den virket meir solig og kompakt,mindre knirke lyder i festen etc. Den var rett og slett deilig å holde i :p

Min som er laget 6 mnd. tidligere har meir knirk i seg og virker litt "billigere".

Er dette tilfelle for andre her inne?

Lenke til kommentar
Forresten folkens. eg bestillte ein 360 til ein kamerat av meg,denne var produsert i sommer. Det første eg la merke til med ein gang eg tok å løftet den opp avr at den virket meir solig og kompakt,mindre knirke lyder i festen etc. Den var rett og slett deilig å holde i :p

Min som er laget 6 mnd. tidligere har meir knirk i seg og virker litt "billigere".

7032072[/snapback]

Min nye virker også mere solid enn den gamle jeg hadde fra desember.

Den bråker mindre. De har også sikkert fikset varmeproblemene og oppdatert nyere hardware i den.

Lenke til kommentar

7032072[/snapback]

Min nye virker også mere solid enn den gamle jeg hadde fra desember.

Den bråker mindre. De har også sikkert fikset varmeproblemene og oppdatert nyere hardware i den.

7032188[/snapback]

Min knirker grådig den også, produsert 17 mars. Den tok kvelden på torsdag. Har broren min sin her, produsert i mai og den virker mye mer solid. Låter helt annerledes, og det virker som boxen er "skrudd" fast.

Lenke til kommentar

Ja strukturen er nok forbedret undervis tenker eg, godt det ihvertfall. samtidig som komponentene blir mindre innvendig. (om de er det no har eg ingen anelse om)

Men huske å ha sett bilder fra de første revisjonene til xbox 1 sammenlignet med nyere. Var store forskjeller ut å gjikk.

Lenke til kommentar
Ja strukturen er nok forbedret undervis tenker eg, godt det ihvertfall. samtidig som komponentene blir mindre innvendig. (om de er det no har eg ingen anelse om)

Men huske å ha sett bilder fra de første revisjonene til xbox 1 sammenlignet med nyere. Var store forskjeller ut å gjikk.

7032250[/snapback]

Ja. Det blir jo forandringer og forbedringer etter som tiden går. Nyere maskiner vil ikke ha de samme feilene som de gamle.

Lenke til kommentar
Haha! Er jeg den eneste som har hatt samme konsoll siden desember eller? :grin:

Snodig så mange som var utsatt i detta forumet da..  :hmm:

7032509[/snapback]

Har min fra launchen jeg også. Virker som om de som først får problemer, gjerne får det flere ganger :)

7032671[/snapback]

og hva begynner vi tenke da? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...