Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke slettet fil og mappe. LØST!

Anbefalte innlegg

Hei! Startet nedlasting av en rekke mapper via ftp. Den ble avbrudt i løpet av natten. Nå får jeg ikke slettet eller flyttet en del av mappene. Det virker som om Windoews har registrert en fil i mappen, men den finner den ikke. Når jeg prøver å slette mappen får jeg følgende beskjed: Can't find the specified file. Når jeg åpner mappen ligger ikke filen der. Mappestørrelsen er 0kb. HAr prøpvd å starte i safe-mode, men det gjorde ingen forskjell... HJELP!

Endret av Alihendra_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den sletter jo bare filer.... Eller det vil si.... Windows må faktisk finne/vise filen som skal slettes før dette programmet klarer å gjøre noe med saken! Jeg finner jo ingen fil, så jeg kan ikke slette den.... Men hvis jeg vil slette mappa så får jeg jo beskjed om at filen ikke finnes... Skjønner egentlig ikke noe av dette... HAr aldri vært borti noe sånt før.... Men forhåpentligvis har noen andre en ide om ahv dette er???

Lenke til kommentar

Unlocker gjorde susen! Tusen takk for hjelpen!

Maverick2002: Da vil gjerne alt av programmer og alt annet jeg har lagt inn forsvinne?? I alle fall alt som er installert? Kjipt for å slette 1 mappe med 4 undermapper som til sammen tok opp 0kb av disken! Men takk for inspill likevel! Uten det hadde forumet blitt stile og kjedelig! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...