Gå til innhold

Erfaringer med Domeneshop?

Doogle

Anbefalte innlegg

Noen som har tanker om nedetid o.l. hos Domeneshop?

Opprettet et nytt domene der for litt over en ukes tid siden og har hittil hatt tre separate tilfeller på vanlig dagtid av at jeg ikke kommer igjennom i det hele tatt, hver gang har det vært utilgjengelig i over en time. Særlig pinlig var det i går når jeg skulle vise frem noe konkret til noen og ikke kom inn... Har heller ikke sett noe i driftsmeldingene deres i forbindelse med disse tilfellene.

Får ikke dette helt til å stemme med andre på forumet som tydeligvis er veldig fornøyd med Domeneshop - jeg har nå hatt mer nedetid på under en uke enn jeg har hatt på et år i forbindelse med andre nettsider jeg har/drifter. Legger de nye domener på en server med elendig kapasitet helt til folk klager - eller hva?

Har samlet opp screenshots med dato/tid fra hver gang og tenkte jeg skulle sende over til dem, men det spørs om det er noe vits i hvis dette er et nivå man kan vente seg fra en 'billig' tjeneste? At det kanskje er like greit å flytte til en av de andre (noe dyrere) hostene jeg bruker som aldri har hatt nedetid som jeg har lagt merke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt Domeneshop i et par måneder nå, og har ikke merket noe nedetid i det hele tatt, sjekker siden min et par ganger daglig.

Kanskje du burde ta en telefon til dem eller maile dem og høre om hva som kan være galt, i stedet for å gjette?

Domeneshop er ikke en billig tjeneste i ordets rette forstand, men det er jo opp til deg om du skal bytte eller ikke.

Lenke til kommentar
Er du 100% sikker på at det ikke er din maskin det er noe galt med? Har du fått nedetiden bekreftet av folk som sitter med andre ISP'er f.eks.?

7045646[/snapback]

Jepp, testet både via den bærbare+mobilen og min fastlinje. Kom samtidig ut til 'alle andre' sider når jeg ikke kom inn på min.

Men har ikke merket noe siden jeg startet denne tråden så det var vel muligens bare noen innkjøringsproblemer den første uken, eller så har de gjort noen grep etter at jeg mailet dem.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...