Gjest mafister Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei, lurte litt på når (og om?) kvinner mister sex lysten? Vil f.eks. ei dame på 51 være like "driftig" som ei på 25? Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 har du noe i gang med ei kvinne på 51år? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mulig mulig... hun ser ut og ter seg som max 40, men hvordan det er med lysten er fortsatt et ukjent område.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har ikke erfaring med eldre kvinner dessverre, men har blitt fortalt av en kompis at han hadde sex med en 45år kvinne.. Sexen var den beste sex han har noensinne hatt Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Heh, virker som papen og stemora mi fortsatt holder det gående Så, ja...sikkert driftsikker i massevis her, ja? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Pleier vel å være mannen som blir problemet, så med mindre du har problemer med utstyret skulle det vel gå bra. Endret 9. oktober 2006 av Turgon Lenke til kommentar
maskot Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vil vel tru at damene som er litt opp i åra gir alt i og med at det kan være siste gang.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Forsvinner ikke mye av sexlysten etter overgangsalderen da? pga hormonforandringer og sånt.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mytene tilsier at fotballpuben her i Bergen passer ypperlig til MILF-hunters. Der fins det overmodne damer som liker å svinge baconet til Basshunter. Dessuten, tenk for en selvtillitsboost det må være for gamle damer at unge gutter som vanligvis går etter jenter i sin beste alder, har lyst på de. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det er definitivt ikke noe galt med sexdriften til litt eldre kvinner. De få gangene jeg får noen henvendelser på byen er det fra velmodne, feite kjerringer som drar de mest cheesy linjene i boka for å få seg litt mannebein. Gruer meg til den dagen jeg møter på de med ølbriller. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Vil f.eks. ei dame på 51 være like "driftig" som ei på 25? 7031779[/snapback] Hun er ihvertfall garantert mye flinkere. Nå har jeg ikke noen erfaring med damer over 50, men det er ihvertfall i mine øyne himmelvid forskjell på hvor 'flink' en dame litt opp i 30-åra er i forhold til ei i begynnelsen av 20-åra. Ei sprek og lekker jente på 20 eller ei 'helt vanlig' jente på 35? Jeg ville valgt hun på 35 ti av ti ganger hvis hovedpoenget var moro i sengehalmen. Erfaring - både i forhold til andre og i forhold til sin egen kropp - har faktisk en god del å si. Endret 10. oktober 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jooda. Kan komme ann på dama, men er da godt mulig det. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei, lurte litt på når (og om?) kvinner mister sex lysten?Vil f.eks. ei dame på 51 være like "driftig" som ei på 25? 7031779[/snapback] Gjett om hun er... Denne på 25 år ville bli stilt i skyggen når 51 åringen slo seg løs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå