Gå til innhold

Begynner å tvile på HW-en i Wii

Anbefalte innlegg

Blir nok bedre Mala, bildene er hentet fra en veldig tidlig versjon uten særlige justeringer.. Men ser til nå ganske håpløst ut ja..

7036801[/snapback]

ja man får håpe det. Men for min del blir det ikkje meir FarCry om det så skulle smelle i hellvette. Det for holde med PC og 360-versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har flere gode argumenter, men husk at dette ikke er en Nintendo-bashing-tråd. Å opprette en tråd kun for å gjøre narr av en konsoll, vil være å synke ned på samme nivå som Nintendo-fanboyene på forumet. :)

7036344[/snapback]

Vet ikke helt hvor du vil med det der. Du hiver stein på andre fan(boy?)s men ender opp med å senke deg selv.

Lenke til kommentar

Begynner nesten å lure på om trådstarter er en form for fanboy selv. Med litt logisk tankegang heller pendelen mot ps3... Hva var egentlig hensikten med å starte tråden? se på tittelen; "Begynner å tvile på HW-en til wii".

Okei det er vel i utgangspunktet greit å kalde en tråd. Men videre fortsetter du med: "De lovet vel også at den skulle få bedre HW enn forrige generasjons konsoller? Jeg lot meg lure av begge disse løgnene, og skal heretter ta Nintendos utsagn med en klype salt."

Jeg tror nesten alle VET med sikkerhet at wii har bedre hw en forrige generasjoners konsoller, uansett om dette ikke er tilfelle for mange av lanseringstitlene (foreløpig)

Er da ingen tvil om hw-en til wii er dårligere, men mer at spillene ikke har fått bedre grafikk. Dette blir vel sannsynligvis bedre med tiden, når utviklerne har fått litt mer erfaring når det gjelder å utvikle spill til wii.

At Nintendo lyver er vel litt hardt å ta i. Hva har de egentlig lyvet om i dette tilfellet??

Får inntrykk av at denne tråden bare ble startet for at du skulle spre dritt om denne konsollet kalt wii. Bruk heller energien din på noe fornuftig, som å vente enda lenger på denne ps3en din uten å spre dritt om andre konsoller.

Lenke til kommentar
Begynner nesten å lure på om trådstarter er en form for fanboy selv. Med litt logisk tankegang heller pendelen mot ps3... Hva var egentlig hensikten med å starte tråden? se på tittelen; "Begynner å tvile på HW-en til wii".

Okei det er vel i utgangspunktet greit å kalde en tråd. Men videre fortsetter du med: "De lovet vel også at den skulle få bedre HW enn forrige generasjons konsoller? Jeg lot meg lure av begge disse løgnene, og skal heretter ta Nintendos utsagn med en klype salt."

Jeg tror nesten alle VET med sikkerhet at wii har bedre hw en forrige generasjoners konsoller, uansett om dette ikke er tilfelle for mange av lanseringstitlene (foreløpig)

Er da ingen tvil om hw-en til wii er dårligere, men mer at spillene ikke har fått bedre grafikk. Dette blir vel sannsynligvis bedre med tiden, når utviklerne har fått litt mer erfaring når det gjelder å utvikle spill til wii.

At Nintendo lyver er vel litt hardt å ta i. Hva har de egentlig lyvet om i dette tilfellet??

Får inntrykk av at denne tråden bare ble startet for at du skulle spre dritt om denne konsollet kalt wii. Bruk heller energien din på noe fornuftig, som å vente enda lenger på denne ps3en din uten å spre dritt om andre konsoller.

7037038[/snapback]

Wii har samme arkitektur som GC, så utviklere vil være i stand til å tyne den for det den er god for allerede fra første stund.

Opprettet ikke tråden for å slenge dritt om Wii. Det har derimot blitt en populær sport for Nintendo- og XBOX-fanboys å slenge dritt om PS3. Informasjonen mot PS3 er selvfølgelig hentet fra Se og Hør-vennlige fanboy-sider.

Lenke til kommentar
Du har fortsatt ikke besvart mine spørsmål. Hvorfor opprettet du denne tråden? Hva har nintendo lyvet om? Uansett hva du argumenterer med, så har wii bedre hw enn forige generasjoner. Ser ikke hvordan du kan vri deg unna dette...

7037107[/snapback]

Kan du bekrefte at den faktisk har bedre HW? Nintendo sa at hvis man ikke hadde HDTV, ville man ikke merke stor forskjell på Wii vs. PS3 og 360. Opprettet tråden for å utrykke min tvil ang. Wiis HW.

Edit: Sa ikke Nintendo også at Wii-spillene skulle være sonefrie? De sa vel også at N64- SNES- og NES-spill skulle bli billige? 60 kr for et N64-spill er en middelmådig pris, men 50 kr for et SNES-spill er svindyrt.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar
spesifikkasjonene tilsier at hw-en er bedre ja, uansett hvordan du vrir og vender på det. Hvor har du forresten den uttalelsen fra?

7037162[/snapback]

Nintendo har ikke kommet med offisielle spesifikasjoner, det har heller ikke ATi, eller IBM. Hvilken uttalelse, forresten?

Edit: Trodde først at Wii hadde bedre HW, men har blitt mer og mer skeptisk.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar

Utalelsen du etterlyste: "Nintendo sa at hvis man ikke hadde HDTV, ville man ikke merke stor forskjell på Wii vs. PS3 og 360"

hvor har du den fra?

Har hellr ikke hørt noe om at spillene skal bli sonefrie eller om at de gamle spillene skulle bli billige. Forøvrig er en det en definisjonssak om du synes en 50 lapp er en formue. Kunne gjerne kjøpt A link to the past for en 50 lapp, eller super mario world. tidløse klassikere.

Alle vet vel at hw-en er bedre... skjønner ikke hvor du vil med dette?

Skjønner at du blir skepisk når så mange lanseringstitler har såpass middelmådig grafikk, men hw-en er uansett den samme.

Endret av Matsini
Lenke til kommentar
Utalelsen du etterlyste: "Nintendo sa at hvis man ikke hadde HDTV, ville man ikke merke stor forskjell på Wii vs. PS3 og 360"

hvor har du den fra?

Har hellr ikke hørt noe om at spillene skal bli sonefrie eller om at de gamle spillene skulle bli billige. Forøvrig er en det en definisjonssak om du synes en 50 lapp er en formue. Kunne gjerne kjøpt A link to the past for en 50 lapp, eller super mario world. tidløse klassikere.

Alle vet vel at hw-en er bedre... skjønner ikke hvor du vil med dette?

7037260[/snapback]

Har du noen specs. tilgjengelig som beviser at HW-en faktisk blir bedre? Super Mario World kan jeg laste ned gratis og spille på PSP vha. homebrew.

Lenke til kommentar
Super Mario World kan jeg laste ned gratis og spille på PSP vha. homebrew.

7037271[/snapback]

Og Oblivion kan jeg laste ned gratis og spille på PC. Det betyr vel at 599,- er altfor, altfor dyrt for det?

Endret av Biera
Lenke til kommentar

Det kan du også gjøre ja, i likhet som jeg kan laste ned filmer, musikk og spill uten å betale en krone. At du syns 50 kr er mye penger får være din sak. Men kan du snart slutte å snakke deg bort å si hvor du har hørt alle disse utalelsene til nintendo? Har ikke link til en spesifisert side som bekrefter at wii har bedre hw enn xbox(ikke 360), men har lest en del på ign, gamespot osv, tror du klarer å finne det lett selv :thumbup:

Lenke til kommentar
Det kan du også gjøre ja, i likhet som jeg kan laste ned filmer, musikk og spill uten å betale en krone. At du syns 50 kr er mye penger får være din sak. Men kan du snart slutte å snakke deg bort å si hvor du har hørt alle disse utalelsene til nintendo? Har ikke link til en spesifisert side som bekrefter at wii har bedre hw enn xbox(ikke 360), men har lest en del på ign, gamespot osv, tror du klarer å finne det lett selv :thumbup:

7037317[/snapback]

Husker ikke hvor jeg har lest det med HDTV. Så langt er det ikke mye som tyder på at Wii blir kraftigere enn XBOX, i og med at du trekker den kritiske påstanden og sier at Wii faktisk er det, er bevisbyrden på din side.

Lenke til kommentar

Har lest det flere steder, skal se hva jeg klarer å hoste opp til i morgen. Samtidig mangler du også bevis for at den ikke er det, noe som ikke eksister. Du mener alstå at hw-en til wii er dårligere enn xbox sin, noe jeg hevder den ikke er.

Endret av Matsini
Lenke til kommentar
For at du skal fatte hva jeg sier:

1)Wii har bedre hw enn xbox

2)allikvel er jeg enig i at flere spill ikke har imponert! men spill som zelda og mario er selvsagt unntak

7037382[/snapback]

MEGET overbevisende argument. Du påstår at Wii har bedre HW uten at du kan underbygge denne påstanden. Har sett spill til både XBOX og PS2 med bedre grafikk enn Zelda og Mario.

Lenke til kommentar
Spesifikkasjoner wii:

CPU: 729MHz

GPU: 243 MHz

Xbox:

CPU: 733 MHz

GPU: 233 MHz

7037429[/snapback]

Tall sier desverre ikke mye om ytelsen. Jeg har selv troen på at Wii vil ha bedre grafikk enn Xbox(1). Gamecube hadde jo grafikk like oppunder Xbox(1).

Nintendo har vel ikke sagt noe om tallene/ytelsen til Wii annet at den er kraftigere (og basert på) enn Gamecube.

Zelda TP vil vise hva en Gamecube kan prestere og Wii vil nok kunne vise enda bedre grafikk enn det.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...