Gå til innhold

Begynner å tvile på HW-en i Wii

Anbefalte innlegg

Det er ikke en løgn, for loadetiden er ikke utslagsgivende når det gjelder spillbarhet. Gothic II har sinnsyke loadetider, men allikevel er det det beste spillet jeg har prøvd.

Du snakket om at PS2 og Xbox var teknisk overlegen Gamecube, og at Gamecube ikke var bedre enn konkurrentene på noe som helst område, noe som nå har blitt motbevist. "Utslagsgivende når det gjelder spillbarhet" er bare et latterlig forsøk fra deg på å ro deg i land, når du samtidig skriver om at PS3 kan ta opp filmer som et argument for PS3. Når argumentasjonen går den veien er det tydelig at ting ikke trenger å være "utslagsgivende når det gjelder spillbarhet". Nok et eksempel på kveruleringsteknikkene dine, som du er ekspert på.

Hvis loadetid er viktig, kan jeg nevne at PS2 og XBOX har flere spill, voksnere spill, bilspill, og støtte for harddisk. Dette er viktigere enn loadetid.

7045878[/snapback]

Nei, du kan nevne at du tok feil i ditt opprinnelige utsagn i stedet for å prøve å avspore at du har blitt tatt i løgn ved å slenge ut noen nye påstander som du vet folk gjerne vil argumentere mot, slik at de glemmer de opprinnelige utsagnene dine som har blitt motbevist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en unødvendig tråd... Kommer ingen vei her.

7046432[/snapback]

Tråden var fin den helt til enkelte her begynne å skape kvalme.

Det går å diskutere konsoller utenom at man begynner å leke drittunger.

Se de første sidene i denne tråden. Det gikk rett på tryne så fort Dragon Hunter stakk innom og måtte si sitt

EDIT:

Denne tråden her jeg snakker om

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar

7046432[/snapback]

De fleste tråder med Dragon Hunter/Superseven vs. resten av forumet er unødvendig, og i beste fall en studie av kveruleringsteknikker. Det finnes etterhvert mange eksempler på de her på forumet.

7046454[/snapback]

Enig.

Litt off topic:

Likte artikkelen du har i Gamereactor "Reklameguru" :thumbup:

Reklame i spill er noe som vi helst skal slippe.

Blir ikke noe fantasi verden hvis jeg ser samme reklame i som går på TV eller som er i avisen.

Noen reklame kan kanskje passe inn i enkelte spill. Som San Andreas så kunne de satt opp reklame som passer inn i spillet. Men det er ikke akkurat passende å lese om Rimi reklame på en romstasjon i år 2500

Endret av avanore
Lenke til kommentar

syns nesten at hele tråden strengt tatt er unødvendig, den innledes med at trådstarter VET at hw-en til wii ikke er like kraftig som forrige generasjoner. Hvordan kan han si det utfra bilder og filmer han har sett fra kommende spill? Å komme med en slik påstand, forutsetter at man kan begrunne den.

Vi burde heller starte en tråd der vi diskuterer over hvor dårlige/gode spillene foreløbig ser ut, uten å trekke sikre konklusjoner om hvordan hwen egentlig er. Enig i at det er rom for tvil, men er fortsatt umulig å konkludere med noe..

Lenke til kommentar

Om man venter til Wii kommer eller at den har vært ute på markedet ei stund ,så kan man lage slike tråder.

Men de som har fulgt med for en tid tilbake om hva Nintendo sa om wii,så burde man vite at de ikke skulle pøse på med grafikk, men en overraskelse.

og jau gitt,jeg ble overrasket over den kontrolleren.

så jeg sier meg fornøyd. har grafikk på pc, og til slutt så skal jeg jo fikse meg en 360 og ps3.

Lenke til kommentar

7046432[/snapback]

De fleste tråder med Dragon Hunter/Superseven vs. resten av forumet er unødvendig, og i beste fall en studie av kveruleringsteknikker. Det finnes etterhvert mange eksempler på de her på forumet.

7046454[/snapback]

Hey, det krever flere enn en for å kjøre en skikkelig krangel. :D Men ja, tråden har vel utspilt sin rolle for ca 186 poster siden :)

Forresten, Gamecube hadde håndtak også. Det var det ingen andre konsoller som hadde :!:

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Du snakket om at PS2 og Xbox var teknisk overlegen Gamecube, og at Gamecube ikke var bedre enn konkurrentene på noe som helst område, noe som nå har blitt motbevist. "Utslagsgivende når det gjelder spillbarhet" er bare et latterlig forsøk fra deg på å ro deg i land, når du samtidig skriver om at PS3 kan ta opp filmer som et argument for PS3. Når argumentasjonen går den veien er det tydelig at ting ikke trenger å være "utslagsgivende når det gjelder spillbarhet". Nok et eksempel på kveruleringsteknikkene dine, som du er ekspert på.

Hvor dum går det an å bli? Jeg har ikke sagt at PS2 og XBOX i stor grad var overlegen GC teknisk sett. Multiplattform-spillene på disse tre konsollene var tross alt helt like.

Gamecube kan ikke noe som PS2 og XBOX ikke kan (ja, disse to konsollene kan også loade spill).

At PS3 kan ta opp filmer er selvfølgelig en fordel. Hvis loadetid hadde vært det viktigste, hadde konsollprodusentene fortsatt med utdaterte kasetter.

Nei, du kan nevne at du tok feil i ditt opprinnelige utsagn i stedet for å prøve å avspore at du har blitt tatt i løgn ved å slenge ut noen nye påstander som du vet folk gjerne vil argumentere mot, slik at de glemmer de opprinnelige utsagnene dine som har blitt motbevist.

7046445[/snapback]

Jeg tok ikke feil, jeg skrev at GC ikke kan gjøre noe XBOX og PS2 ikke kan. Spillbiblioteket er mye viktigere enn loadetidene.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar
At PS3 kan ta opp filmer er selvfølgelig en fordel. Hvis loadetid hadde vært det viktigste, hadde konsollprodusentene fortsatt med utdaterte kasetter.

7047652[/snapback]

Er du helt fjern? PS3 har ikke DVD opptager. Herregud

7047684[/snapback]

Hæhæ... Der tok han deg.. Han sa ikke at PS3 har DVD opptaker. Han sa at den kunne ta opp film.. :D

Lenke til kommentar

7047652[/snapback]

Er du helt fjern? PS3 har ikke DVD opptager. Herregud

7047684[/snapback]

Hæhæ... Der tok han deg.. Han sa ikke at PS3 har DVD opptaker. Han sa at den kunne ta opp film.. :D

7047707[/snapback]

At du gidder å forsvare Dragon Hunter er jo helt latterlig. Han har flere ganger sagt at PS3 har DVD opptager. Bra han er i PS3 leieren sammen med deg. Hadde vært flau om han var i en annen leir

Lenke til kommentar
Snip

Hæhæ... Der tok han deg.. Han sa ikke at PS3 har DVD opptaker. Han sa at den kunne ta opp film..  :D

7047707[/snapback]

At du gidder å forsvare Dragon Hunter er jo helt latterlig. Han har flere ganger sagt at PS3 har DVD opptager. Bra han er i PS3 leieren sammen med deg. Hadde vært flau om han var i en annen leir

7047722[/snapback]

Den var ment som en spøk, men folk har tydeligvis fått kortet ned luntene sine her inne :p

Lenke til kommentar
Siden når kunne den egentlig ta opp film? Har ikke fått med meg det, så må spørre.

7047737[/snapback]

Det har lenge vært kjent at denne kunne det. Det gikk også rykter om at den kunne brenne DVD-er, men det har blitt avkreftet.

7047757[/snapback]

Dette skrev du i går

Bare for å glede Nintendo fanboys:

Wii: 2500 kr (den yter en brøkdel av 360 og PS3, så for å være ekstra sadistisk burde jeg ganget denne prisen med 3 eller 4).

DVD-opptaker: 2500 kr.

BR- el. HD-DVD-spiller: Ukjent.

Totalt: 5000 kr + HD-DVD- el. BR-spiller.

XBOX 360 Premium: 2500 kr.

HD-DVD- el. BR-spiller: Igjen: Ukjent.

DVD-opptaker: 2500 kr.

Totalt: 5000 kr + HD-DVD- el. BR-spiller.

PS3: 5000 kr for dyreste utgave, noe mindre for billigste.

At Nintendo-fanboys prøver å bortforklare dette: Ubetalelig. icon_mrgreen.gif Håper dette er en tankevekker overfor Nintendo-fanboys som konstant whiner om prisen på PS3. Kutaragi og co. gjør så godt de kan for å gjøre PS3 så billig som mulig og samtidig gjøre den banebrytende.

Edit: Dette er ikke et hån mot Wii, men et hån mot fanboys. Jeg har ikke mye i mot Nintendo, det er fanboyene jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...