jorann Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hvorfor i heiteste klarer ikke Nokia å presse inn blåtann i telefonene sine? Ikke en gang de som ble lansert i dag har det - med unntak av 8910i. Det er forbanna latterlig!! Lenke til kommentar
nicrohard Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 må si meg enig der ja! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Det må jeg også (som stor Nokia fan) si meg enig i. den neste telefonen jeg skal kjøpe skal ha bluetooth, så hvis ikke de kommer med en rimelig kjapt, så blir jeg nødt til å skaffe meg noe annet... 8910i blir selvsagt utelukket. (noen som kan forklare meg hvorfor 8910 skal være så ufattelig dyr, selv om den ikke er noe særlig bedre enn en 3410 f.eks?) Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 forumet var treigt idag ja... [ Denne Melding var redigert av: Nikita på 2002-11-11 20:03 ] Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 blutooth var vel ikke et konsept av nokia. så de er vel heller litt lunken til dette. Men nå er de vel nødt til å lage noe med BT, siden BT har blitt så populært. Når det kommer til prisen til 8910, gjennspeiler det seg vel i design, og kvalitet. Hvis du ikke har råd til den, så trenger du ikke å kjøpe den. Vel samme som å bestemme seg fpr å kjøpe en Skoda, eller Ferrari. Noe skal skille seg ut. Om det er verdt det eller ikke, er et annet spørsmål. Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 dobbel posting. [ Denne Melding var redigert av: Nikita på 2002-11-11 20:02 ] Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 fytterakkern, forumet var treigt idag. trippel posting.. [ Denne Melding var redigert av: Nikita på 2002-11-11 20:01 ] Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hei! Vi er klare over at forumet ikke akkurat yter på sitt beste for tiden, og teknisk avdeling jobber med å få dette fikset. Problemet ligger ikke i maskinvaren, som har kapasitet til en flerdobling av belastningen, men derimot i programvaren. Dette burde derfor være fikset i løpet av kort tid. Forøvrig takk for tips! :smile: Hilsen Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå