miniPax Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Noen som veit hvordan å lage et kabinett på denne måten? Må jo være perfekt for TG....hehe Lenke til kommentar
sLoRc Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 vurdert tanken at det bildet er manipulert? :smile: ja, jeg vet det, jeg er en gledesdreper :smile: :smile: :smile: :smile: go jul! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 Seff er det manipulert...men ideen er jo fin da :smile: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 sett igang det hadde vert kult... ferdigtraktet kaffe på 2min, uten å flytte seg fra godstolen. Det eneste må vel vere når du skal skifte filter og fylle opp med vann... Gleder meg til å se noen som gjennomfører det. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Er jo enkelt og lage det da, bare skjære hull til trakteren(pass på å kjøp en fin trakter) og så setter du den inn og pynter kanskje med ei list eller noe. Kabinettet er jo tomt der hvor kaffetrakteren skal stå uansett. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Ikke i mitt. Der er disker og annet stæsj. Menneh, vannkoker er jo oxo litt phett. Tenk å ha det i toppen........... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Det der var jo ikke så dumt, men det som skal inn, skal ut... så jeg foreslår pissoar på baksiden Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Hadde vel gått dersom man hadde hatt MaxiTower? Men det hadde vel kanskje blitt litt varmt i kassa? Måtte hatt god kjøling... (Man kunne ha brukt pissoaret som en del av et kjølesystem?) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Quote: On 2001-12-15 11:37, the_ruthless skrev:Hadde vel gått dersom man hadde hatt MaxiTower?Men det hadde vel kanskje blitt litt varmt i kassa?Måtte hatt god kjøling...(Man kunne ha brukt pissoaret som en del av et kjølesystem?) Kan brukes som vannkjøling. (bare pass på at ingen driter i den.) Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Ingen som tenker på varmen Kaffen vil avgi? Lenke til kommentar
house Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 eller dampen da gett.. damn er jo vann ... det lover ikke bra for PC-en.. så tenke seg til å ha vannkoer der da... kommer til å mose cd-roms da ... not good.. not at all Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå