Gå til innhold

Trenger hjelp til kabinett!

Anbefalte innlegg

Heisann jeg trenger profesjonell hjelp til å velge kabinett nå ass.

Er dette jeg sikler på, men venner sier nei!!

Kabinett

De sier at det ser for lite ut for å bygge selv i.

Jeg tenker at jeg godt kan strekke meg til rundt 1200 kroner, så jeg er ganske grei der:P

Vil at det skal se rent ut (hvis mulig:P)

Svart

MÅ være mulig å få godt kaldt.

ekstra hvis mulig

LCD skjerm med vifte styring:P

Hadde vært fett å få litt hjelp her...

Thx:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du hva, jeg er helt enig. men jeg er redd for det med ossen den er inni, men er nok den jeg kommer til å gå for:D

Mangler egentelig kun litt pæng så er jeg i gang med ny pc å allting vettu;)

Takker foresten skyline for hjelpen med å finne komponenter:)

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk det kabinettet du linka til i første post :w00t:

det er greit det men det er sykt med kabler til LCD, temp-sakene og viftestyringa, tok meg en god stund og rydde godt unna inni der, LCD-skjermen er heller ikke av beste kvalitet, man må nesten se rett på den for og se hva som står der, altså rææv innsynsvinkel, men ellers grei (den og viftestyringa var faktisk grunnen til at jeg kjøpte det)

Viftene som følger med er 2x120mm og 2x80mm, støynivået er ganske høyt om man ikke kobler de på viftestyringa, gjør man det kan de bli nesten lydløse (ihvartfall i forhold til de andre i PCen :p )

Jeg har noen bilder av innsiden i en annen tråd her, kan finne link om det er ønskelig :thumbup:

Edit:

Et LianLi er sikkert bedre, skulle jeg hatt et nytt i dag ville jeg kjøpt det, men om du har veldig lyst på den lille skjemen så kan du kjøpe det. forresten veldig handy med den løfte greia på toppen :love:

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Hvis du kunne ha finni en link hadde det vært jævlig snilt, siden det med plass er egentelig en viktig faktor, men bråk. hmm.. Overlever det ass:P kan umulig være verre en min 3 år gamle dell kan det vell:P

Hjelper det med strips for å fikse kabel problem kansje?

Lenke til kommentar
Hvis du kunne ha finni en link hadde det vært jævlig snilt, siden det med plass er egentelig en viktig faktor, men bråk. hmm.. Overlever det ass:P kan umulig være verre en min 3 år gamle dell kan det vell:P

Hjelper det med strips for å fikse kabel problem kansje?

7037207[/snapback]

Jeg krølla MYE av det inn i CD/DVD-plassene og noe av det andre mellom HK-brett og sidedør på andre sia. strips kan sikkert hjelpe litt også.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9entry7023359

Og før høst-rengjøringen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5entry6968185

Edit: jeg kan ta noen andre bilder om det er ønskelig, bare og si ifra hva du vil ha bilde av men husk at det er ikke verdens beste mobil så kvaliteten kan variere ;)

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Vell, fra mitt syn var det ikke så rotete da, men hva vet vell jeg:P

Ser jo fett ut da. var ikke så dårlig plass som jeg trodde.

Men det latterlige er jo at microplex sier at det ikke følger med vifter:P

Alt fra ossen jeg ser det peker mot dette kabinettet, det er stili, svart, ikke så hardt å rydde ser det ut som. Og ikke for mye "stasj"

Lenke til kommentar

Er det kabinettet noe å sikle over? Det er noe j***a møl. Et PC7SCAND koster 100kr (!) mer. Utifra forskjellene burde det vært 100x mer.

Har hatt/lånt det, så jeg snakker av erfaring. Synes nesten det er helt utrolig at noen andre produsenter enn Lian Li får solgt noe kabinett....

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å lakkere den viftestyringa svart og beholde den plastgreie gjennomsiktig så jeg kunne se hva som stod der, men ble til at jeg lakkerte hele fronten svart. Har ikke lakkert annet enn metallramma, demonterte den og resultatet ble ganske bra.

Og det kabinettet så fint ut.

Det blir sikkert greit med de blå katodene som følger med viftestyringa, da virker det kaldt og fint :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...