Gå til innhold

Blir du kicket ,når du har høyest score!

Anbefalte innlegg

Har en tendens til å bli kicket ut av endel servere når jeg har high score osv og spillet nærmer seg slutten.

Kan det være admins som vil ha high scoren selv? Og kicker de som har høyere score enn de selv? Da får de jo Gold meddal osv...

Noen andre som har opplevd dette?

Kjipt at det er slikt og at admins faktisk gjør dette! :no:

Har opplevd dette ganske ofte på "Itavisens" servere.... Mulig selvfølgelig at dette bare er tilfeldigheter. Men når årsaken har vært for mange "team kills" og jeg faktisk ikke har hatt NOEN så kan man lure.

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lenge siden jeg har spilt der (1/2 til 1 år siden) pga å bli kicket.... etter 2-3 ganger ble jeg lei. Det kan jo selvfølgelig være at de har kicket feil person... noen med nesten samme nick som mitt. Og at jeg har fått svi for dette...

Håper det er som du sier at jeg tar feil! Og at alt fungerer som det skal!

Det virker som at det kommer endel spillere fra andre land som spiller på norske servere. Vil tro det er fordi vi "følger reglene" bedre.

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Du får gullmedaljen om du hadde mest poeng ved rundeslutt selvom du har leavet / blitt kicket fra serveren.

7036574[/snapback]

Nei tror ikke det. ....

tror det går under "Admin Cheat" der admin kicker en for å få høyest score selv eller for en bekjent av seg.

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Prøv selv. Leaver du og går inn på serveren igjen samme runden har du fremdeles scoren din. Scoren lagres, og den som har høyest score når runden er over får medaljen uansett om man er på serveren eller ei.

Tror ikke det er noen forskjell om du kickes.

7039390[/snapback]

Det stemmer! Men om du ikke rekker å komme inn på serveren igjen før spillet er slutt så funker dette ikke.

2-3 dager siden fikk jeg connection problemer på en av TV2`s servere. Hadde fått Purple heart, men rakk ikke komme inn igjen før spillet var ferdig. Har fremdeles ikke fått den fra EA. Vet at det på enkelte servere tar noe tid. Men som regel ikke på TV2`s servere...

Prøv selv!

Lenke til kommentar

Vel det sier at jeg iallefall prøvde å forsvare oppdraget mitt og ikke be om et nytt et. Det kommer selvfølgelig ann på hvordan du får det også. Suger du som spiller så er det jo en ting..... Følger man ordre så er den en annen. Personlig så liker jeg "teamwork" greia bedre enn 1 man`s Rambo. Poenget er jo for landet å vinne. Det gjør vi lettere med en commander som kan jobben sin og delegerer oppdrag deretter og Squad`s som følger ordre. Ikke de som lager en Squad og ikke bryr seg om å følge ordre og Squad medlemmer som iler rundt som hodeløse høner bare for å sanke poeng selv. Uten å tenke Team!

Lenke til kommentar
2-3 dager siden fikk jeg connection problemer på en av TV2`s servere. Hadde fått Purple heart, men rakk ikke komme inn igjen før spillet var ferdig. Har fremdeles ikke fått den fra EA. Vet at det på enkelte servere tar noe tid. Men som regel ikke på TV2`s servere...

7040683[/snapback]

Om serveren går ned så blir det ikke registrert uansett, sikker på at det ikke var det som skjedde?
Lenke til kommentar

Hør på -Teddy-.

Om du stikker midt i runden med mye score, og ingen har mere når runden slutter, så FÅR du gull.

Jeg har opplevd det i praksis flere ganger.

Noen i klanen f.eks. som har hatt høy score, og blitt kicket, men likevel fått medalje.

Men uansett. Det er litt tåpelig å lage tråd om dette, siden det ikke har skjedd på snart étt år.

Prøv igjen, og kom heller tilbake om du fortsatt har samme problem.

Lenke til kommentar

Da skjønte jeg ikke noe og trodde det bare var tilfeldigheter.Men når det viser seg i ettertid at det er noen som bruker "admin cheat" så synes jeg man kan ta opp emnet.

Har faktisk endel i min klan som også har opplevd dette. Ikke der men på andre servere...

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...