Cubicle Dude Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Har en tendens til å bli kicket ut av endel servere når jeg har high score osv og spillet nærmer seg slutten. Kan det være admins som vil ha high scoren selv? Og kicker de som har høyere score enn de selv? Da får de jo Gold meddal osv... Noen andre som har opplevd dette? Kjipt at det er slikt og at admins faktisk gjør dette! Har opplevd dette ganske ofte på "Itavisens" servere.... Mulig selvfølgelig at dette bare er tilfeldigheter. Men når årsaken har vært for mange "team kills" og jeg faktisk ikke har hatt NOEN så kan man lure. Endret 9. oktober 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Kva kallar du deg på BF2? Og eg spelar veldig ofte på itavisen sine serverar og eg kjenner Adminane der, dei kickar ikkje for å få gullet sjølv... Då må det vere ein feil. Og nei, eg har aldri blitt kicka på grunn av for høg score. A.V Endret 9. oktober 2006 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Det er lenge siden jeg har spilt der (1/2 til 1 år siden) pga å bli kicket.... etter 2-3 ganger ble jeg lei. Det kan jo selvfølgelig være at de har kicket feil person... noen med nesten samme nick som mitt. Og at jeg har fått svi for dette... Håper det er som du sier at jeg tar feil! Og at alt fungerer som det skal! Det virker som at det kommer endel spillere fra andre land som spiller på norske servere. Vil tro det er fordi vi "følger reglene" bedre. Endret 9. oktober 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har ikke opplevd det på norske servere eller ITAvisen for den saks skyld, men ja - jeg har faktisk opplevd å bli kicket ut pga. høy score - og da oftest på klanservere. Det har ihvertfall skjedd 10-20 ganger, og er like forbanna irriterende hver gang. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Du får gullmedaljen om du hadde mest poeng ved rundeslutt selvom du har leavet / blitt kicket fra serveren. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvis dette er et stort problem for deg, at du blir kicket på slutten av rundene, hvorfor ikke bare spille på urankede servere? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 skjedd meg å, jeg gikk tilanke og kom inn i siste sekund og stjal medalje ble kicka igjen først i neste runde Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Du får gullmedaljen om du hadde mest poeng ved rundeslutt selvom du har leavet / blitt kicket fra serveren. 7036574[/snapback] Nei tror ikke det. .... tror det går under "Admin Cheat" der admin kicker en for å få høyest score selv eller for en bekjent av seg. Endret 10. oktober 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Prøv selv. Leaver du og går inn på serveren igjen samme runden har du fremdeles scoren din. Scoren lagres, og den som har høyest score når runden er over får medaljen uansett om man er på serveren eller ei. Tror ikke det er noen forskjell om du kickes. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Prøv selv. Leaver du og går inn på serveren igjen samme runden har du fremdeles scoren din. Scoren lagres, og den som har høyest score når runden er over får medaljen uansett om man er på serveren eller ei.Tror ikke det er noen forskjell om du kickes. 7039390[/snapback] Det stemmer! Men om du ikke rekker å komme inn på serveren igjen før spillet er slutt så funker dette ikke. 2-3 dager siden fikk jeg connection problemer på en av TV2`s servere. Hadde fått Purple heart, men rakk ikke komme inn igjen før spillet var ferdig. Har fremdeles ikke fått den fra EA. Vet at det på enkelte servere tar noe tid. Men som regel ikke på TV2`s servere... Prøv selv! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 DU kan jo være glad for at du ikke fikk "Purple heart" siden den medaljen sier at du spilte dårlig 5 kills og 20 deaths liksom Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Vel det sier at jeg iallefall prøvde å forsvare oppdraget mitt og ikke be om et nytt et. Det kommer selvfølgelig ann på hvordan du får det også. Suger du som spiller så er det jo en ting..... Følger man ordre så er den en annen. Personlig så liker jeg "teamwork" greia bedre enn 1 man`s Rambo. Poenget er jo for landet å vinne. Det gjør vi lettere med en commander som kan jobben sin og delegerer oppdrag deretter og Squad`s som følger ordre. Ikke de som lager en Squad og ikke bryr seg om å følge ordre og Squad medlemmer som iler rundt som hodeløse høner bare for å sanke poeng selv. Uten å tenke Team! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 2-3 dager siden fikk jeg connection problemer på en av TV2`s servere. Hadde fått Purple heart, men rakk ikke komme inn igjen før spillet var ferdig. Har fremdeles ikke fått den fra EA. Vet at det på enkelte servere tar noe tid. Men som regel ikke på TV2`s servere... 7040683[/snapback] Om serveren går ned så blir det ikke registrert uansett, sikker på at det ikke var det som skjedde? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Nei...kan godt være at det var serveren som gikk ned. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Aldri opplevd å bli kicket pga høy round score. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hør på -Teddy-. Om du stikker midt i runden med mye score, og ingen har mere når runden slutter, så FÅR du gull. Jeg har opplevd det i praksis flere ganger. Noen i klanen f.eks. som har hatt høy score, og blitt kicket, men likevel fått medalje. Men uansett. Det er litt tåpelig å lage tråd om dette, siden det ikke har skjedd på snart étt år. Prøv igjen, og kom heller tilbake om du fortsatt har samme problem. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Da skjønte jeg ikke noe og trodde det bare var tilfeldigheter.Men når det viser seg i ettertid at det er noen som bruker "admin cheat" så synes jeg man kan ta opp emnet. Har faktisk endel i min klan som også har opplevd dette. Ikke der men på andre servere... Endret 10. oktober 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Da poster du en tråd på IT-avisen sitt forum, og spørr om logg til hvorfor du ble kicka. Easy as Dell Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Da poster du en tråd på IT-avisen sitt forum, og spørr om logg til hvorfor du ble kicka.Easy as Dell 7042531[/snapback] Viss har vart kicka der for eit halvt til eit år, ser ikkje eg den store vitsen med det da... Kom inn på itavisen sine serverar, dei er brae, og kjekke. A.V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå