Joachim_F Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 I 18 Wheels of Steel: Haulin' får du sette deg bak rattet på en erkeamerikansk trailer, og her er en prøveversjon av spillet. Les mer Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har fullversjonen av denne og det er fantastisk gøy. Var en opptur fra det tidligere convoy. som ble litt for ensformig og manglet litt fra virkeligheten. så er dette mye bedre ved mulighet for å kjøpe brukt eller ny lastebil + du kan kjøpe egen henger. 9/10 MVH bZerk Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 haulin' er et veldig bra spill og en veldig mye bedre en tidligere versjon convoy men det beste spillet i 18 wheels of steel serien er pedal to the metal syns jeg. savner muligheten til å skru av purken og skruv av de greiene at du må sove og sånn men ellers et bra spill. savner fortsatt litt mer bakker og fjell da. og litt større byer. men eller så er haulin' et av mine topp 3 spill. 2 plassen går til pedal to the metal og 1 går såklart til oblivion. lurer på hvordan det nye trailer spillet blir jeg. rig'n'roll. Les mer om rig'n'roll. Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Spilt dette en stund nå og må si at det er et ganske bra spill. Men jeg begynner å få opparbeidet en del biler og fått mange kontrakter og jeg mangler sjåfører. Stopper på hvert hotell og sjekker, men har bare klart å finne to sjåfører. Noen som har tips på hvordan jeg kan finne flere? stian Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 eneste jeg kan tenke meg er å fortsette og stoppe. kommer ikke på noe annet i farten liksom. Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Takk for svar. Har innsett det jeg og, finnes ingen snarveier. Hvis man ikke bruker cheats da... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 cheats bruker man når man er helt ferdig med et spill og ar begynt på nytt for å leike seg hehe. eller i dette tilfellet bruker man dem når man er drit lei spillet hehe. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 da kan fu jo begynne spill pedal to the metal å mode spillet så blir det gøyere se på sia mi www.blackbzerk.piczo.com under 18pttm Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Skjer det noe om man aldri sover? Bra spill forresten Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 da kan fu jo begynne spill pedal to the metal å mode spillet så blir det gøyere se på sia mi www.blackbzerk.piczo.com under 18pttm 8542723[/snapback] hvor kan jeg laste ned de hengerne og lastebilen? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Skjer det noe om man aldri sover? Bra spill forresten 8723458[/snapback] det skjer ingen ting har du prøvd euro trucks som scania,mercedes-benz,volvo osv hvis har jeg en link http://home.deds.nl/~equality/haulin_trucks.html så blir spillet mye bedre MVH bZerk Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 både den linken og linkene på den sia. men du har ikke de skinsene som er på min side. MVH bZerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg