Koma Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hei, Godtfolk! Er det noen som vet hvem som har de laveste prisene på Compaq N800V/C? Har nemlig tenkt å kjøpe meg en slik. Har noen erfaringer med denne? Kan noen ACER produkter sammenlignes med denne? Takker for all råd og veiledning. :smile: Lenke til kommentar
bacon Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Sjekk ut It-butikken.dk De tror jeg blir de rimeligste. Litt rotete side, men du finner nok fram. Ligger ca 5% rimeligere enn andre leverandører. Priseks Evo N800v P4 1.7/256MB/40GB/15"TFT/DVD-CDRW Itbutikken: kr 20 800,- Mpx.no: 21 600,- Ikke veldig stor forskjell, men litt er det. Lenke til kommentar
ekren Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Få noen på NTNU eller HIST i trondheim til å kjøpe for deg. Da får du en 800C for 22000,- sjekk http://www.hp.no/ntnu-pc Lenke til kommentar
ekren Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Når det gjelder erfaringer: Helt suveren maskin, beste bærbare jeg har vært borti. Eneste jeg har å utsette er at den selvfølgelig er litt stor, men veldig slank og fin til å ha 15" skjerm. Kunne også vært greit med mer enn 1 pc-kort plass, flere usb 2.0, og firewire, men betyr veldig lite i praksis egentlig. Så alt i alt en glimrende maskin på alle områder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå