Straffa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) EDGE magazine: As many have anticipated, it's not going to be enjoyed in 1080p. "1080p, I think, has got an awful lot of future - lots of positives." "We decided on 720p early on in the project." Mud sticks to cars where its flung from the ground, remaining there until they crash, at which point the car is respawned with a fresh lick of paint, ready to be muddied all over again. All while the action moves at a fixed 30 fps. Please dont start. Dette er ikke en tråd om X360 VS PS3 Jeg tar dette opp fordi jeg mente jeg leste et sted at spillet skulle komme i 1080p og 60 FPS. Ingen bilspill burde være i 30 FPS. Det gjelder alle konsoller Endret 9. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vet ikke hvorfor, men jeg har hatt for meg at spillet blir i 1080p. Spiller ingen rolle for min del, kommer ikke til å få meg 1080p før neste generasjon likevel. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Den vanlige bruker vil ikke ta nytte av 1080p. Men at det er 30Hz begynner å bli litt kjipt. Birger Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Shocking news gi meg 1080P spill om 5 år når jeg har en matchende tv Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Shocking news gi meg 1080P spill om 5 år når jeg har en matchende tv 7031547[/snapback] 1080p betyr ikke en drit for de fleste av oss. Jeg vil ha spill i 720p, da får vi bedre grafikk på skjermen. Lavere oppløsning, mere detaljer 30 FPS er noe annet. Bilspill skal være i 60 FPS. Se hvor herlig Ridge Racer flyter i 60 FPS Endret 9. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
wise Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 men jeg påpeker at ridge racer 7 på ps3 flyter som en drøm i 60 fps - med 1080p-oppløsning. det går, bare man står på litt. vi vil nok se mange flere 1080p-spill, både på 360 og ps3, i fremtiden. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hmmm.. Eneste jeg kan finne er at det skal kjøre 720p. Kan ikke erindre at jeg har hørt noe om at den skulle kjøre 1080p/60fps. Men det er synd som du sier dersom det ikke klarer mer enn 30fps. Men nå skal vi ikke skyte bjørnen. Selv om det sto på trykk, er det ikke det samme som en offisiell uttalelse fra dev. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Såvidt eg har skjønnt det byr Motorstorm på ein god del herlige spillfysikk en det statiske Ridge Racer,derfor den store forskjellen.Tror eg. Lenke til kommentar
wise Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 det er klart. og motorstorm ser sykt bra ut, samme hvilken oppløsning. men jeg tror altså at om et par år vil 1080p-spillene bli langt mer utbredt, uansett sjangere. jeg sparer til en 1080p TV, jeg. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mitt syn på 1080p/60fps er at dersom de får det til å se bra ut med denne oppløsninga/frameraten er man i alle tilfelle garantert dønn stabil 720p og lavere. Men nå var det strengt tatt Motorstorm det var snakk om. Vi får vente og se til det kommer en offentlig uttalelse. Det er forøvrig ikke annonsert til launch såvidt jeg har fått med meg.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Såvidt eg har skjønnt det byr Motorstorm på ein god del herlige spillfysikk en det statiske Ridge Racer,derfor den store forskjellen.Tror eg. 7031648[/snapback] Det er nok der forskjellen ligger. Igjen sier jeg at jeg er vel en av de få som faktisk vil ha spill i 720p. Lavere oppløsning og mere detaljer takk. 720p holder i massevis Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 720p og 60FPS hadde vært en bedre kombinasjon Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 grafikken er da ikke så bra til at den spillet må holde seg til 30fps i 720p.. merkelig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 grafikken er da ikke så bra til at den spillet må holde seg til 30fps i 720p.. merkelig 7031841[/snapback] Grafikken er da bra, men spillet lever mye god fysikkeffekter etc. en det spørs jo om det holder, da spillet ser ut som sirup uansett åssen man vrir og vender på det. Muligheten for at det retter seg litt mot lansering er jo der da. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har ikke prøvd spillet selv, men jeg får følelsen at spillet virker veldig treigt. Ikke teknologisk, men rent spilltektnisk. Fartsfølelsen virker helt fraværende. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Synes (stabil) 30fps er mer enn bra nok så lenge man har effektiv motion blur, som det virker som Motorstorm har. PGR3 er vel "bare" 30 fps, og det synes jeg er absolutt bra nok. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har ikke prøvd spillet selv, men jeg får følelsen at spillet virker veldig treigt. Ikke teknologisk, men rent spilltektnisk. Fartsfølelsen virker helt fraværende. 7031942[/snapback] Er det intrykket eg også sitter igjen med, det ser nesten ut til å drepe spillet totalt. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Synes (stabil) 30fps er mer enn bra nok så lenge man har effektiv motion blur, som det virker som Motorstorm har. PGR3 er vel "bare" 30 fps, og det synes jeg er absolutt bra nok. 7031976[/snapback] Sier meg enig i den. Synes det legges alt for stor vekt på dette FPS-styret. Stabil 30fps er nok med div. hjelpemidler - det glir bedre med 60, greit nok, men 30 holder. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Synes (stabil) 30fps er mer enn bra nok så lenge man har effektiv motion blur, som det virker som Motorstorm har. PGR3 er vel "bare" 30 fps, og det synes jeg er absolutt bra nok. 7031976[/snapback] 30 FPS er greit nok i bilspill inntil farten blir så stor at ting går ikke fortere uansett hvor for du kjører. 30 bilder i sekundet er ikke akkurat mye når du ligger der i 300 kmt og skal få en skikkelig fartsfølelse. Alle bilspill burde være i 60 FPS. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Synes (stabil) 30fps er mer enn bra nok så lenge man har effektiv motion blur, som det virker som Motorstorm har. PGR3 er vel "bare" 30 fps, og det synes jeg er absolutt bra nok. 7031976[/snapback] Heilt enig,og blur det ser dette spillet ut til å ha i megnder nok. Det funket utemrket i PGR3 syns eg, og der plaget der meg overhode tikkje at spillet gjikk i 30fps. Men i det spillet gjikk det raskt også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå