b-real Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg ser faktisk en god fordel i akkurat dette. Du har verdens største søkemotor og du får verdens største søkbare video-plass. Hva er problemet? At dere er redde for monopol? Monopol-lignende selvskaper vil det ALLTID være så det er bare så banke hode i veggen for de som ikke vil at dette skal skje. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 håper YouTube forblir sånn som den er nå. jeg er også lei av at alle store selskaper skal kjøpe opp andre selskaper Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 vet ikke om det er nevnt.. men ser ut at de er kjøpt opp nå.... (av google) Lenke til kommentar
Andershb Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg sier bare: GooTube (jeg laga) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg sier bare: GooTube (jeg laga) 7044536[/snapback] Prøve å registrere det? ehhe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå