Moppeken Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er det noen som vet om det blir tilbud på psp å ps2? å enentuelt når det er? hvem dager Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 PSP valuepack får du for 995,- mens PsTwo koster 495,-.....Det er begrenset antall(100 stk) så dukk opp første dagen for å sikre deg et tilbud Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Men vet du om det er kun en per person? Skulle hatt to ps2:P Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hehe, jeg skal prøve Wii der! 7032672[/snapback] Hva får deg til å tro at du kan prøve Wii der? 7032735[/snapback] Dette er ikke noe jeg tror, men noe jeg _vet_. Invitasjon fra Bergsala! Pressen only selvsagt, hehe. 7033052[/snapback] Vet du om dette er for alle som har pressepass på messen, eller om det er kun for de som har blitt invitert av Bergsala, som får prøve Wii? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Vet du om dette er for alle som har pressepass på messen, eller om det er kun for de som har blitt invitert av Bergsala, som får prøve Wii? 7042909[/snapback] Jeg og peedee skal late som vi er er fra pressen og rusle inn Skal du ditt? Endret 10. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 psTWO var jo ekstremt billig... hva koster denne i butikken nå forrestn?! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hehe, jeg skal prøve Wii der! 7032672[/snapback] Hva får deg til å tro at du kan prøve Wii der? 7032735[/snapback] Dette er ikke noe jeg tror, men noe jeg _vet_. Invitasjon fra Bergsala! Pressen only selvsagt, hehe. 7033052[/snapback] Vet du om dette er for alle som har pressepass på messen, eller om det er kun for de som har blitt invitert av Bergsala, som får prøve Wii? 7042909[/snapback] Dette er jeg dessverre usikker på, men tror det er for all presse. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Vet du om dette er for alle som har pressepass på messen, eller om det er kun for de som har blitt invitert av Bergsala, som får prøve Wii? 7042909[/snapback] Jeg og peedee skal late som vi er er fra pressen og rusle inn Skal du ditt? 7042925[/snapback] Jeg skal dit på fredagen, når skal dere dit? Kan jo møtes hvis dere også er der på fredagen Skulle egentlig ha vært der på torsdagen (da det er pressekonferanse og slikt), men er opptatt med skolen til langt på kvelden. Microsoft skal ha foredrag på skolen våres og vise oss Vista Benbjo: Håper det er for all presse Isåfall gleder jeg meg enda mere nå Endret 10. oktober 2006 av Spillarkivet.no Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Morosamt om nokon kan ta med eit kamera, og få tatt nokre bilder og evt film. Hosting kan eg fiksa - uansett størrelse og lengde på evt film. Eg har 155 mbit fiber, og box ståande klar med apache. Last opp film til meg så delar eg lett med heile forumet. Hadde vært morosamt for oss som ikkje har moglegheit for å dra på sjølve messa å fått sjå litt 'live gameplay' frå GoW og SC:DA. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skal nok filme litt Wii-spilling. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Greit om du får med noko av 360 òg. Gjerne PS3 om den er tilstades også. Som sagt, har mangfoldige GB tilgjengeleg på ein server, med ubegrensa trafikk. Trur det er fleire som hadde satt pris på å fått sett litt video frå messa. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skal se om jeg også får tatt litt film. Det blir i så fall med et digitalt kamera og ikke et videokamera, men det er vel overlevbart? Så vidt jeg vet vil man ikke kunne se noe til hverken GoW eller PS3 på messa, desverre... Lenke til kommentar
darker Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 psTWO var jo ekstremt billig... hva koster denne i butikken nå forrestn?! 7043037[/snapback] 995,- mener jeg er normalt om dagen for den. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Greit om du får med noko av 360 òg. Gjerne PS3 om den er tilstades også.Som sagt, har mangfoldige GB tilgjengeleg på ein server, med ubegrensa trafikk. Trur det er fleire som hadde satt pris på å fått sett litt video frå messa. 7045659[/snapback] Amen to that bro' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå