unleashed Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Er det noe problem for feks en nydinga hunter og joine ett naxxramas guild å begynne å raide der med en gang.. ? Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kommer jo helt ann på gear som du sa veldig mye om... ? Lenke til kommentar
Rockshammy Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hvordan gear har du? har du raid erfaring? er du en lagspiller? kan du forholde deg til tekniker? Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 teknikker og lagspill kan jeg fint forholde meg til.. er akk dinga 60, så har ikke no spesielt gear.. har 2 epics.. har ikke noe raid erfaring fra før.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Med tanke på at du hverken har erfaringen eller gearet som trengs har du nok særdeles små muligheter for å komme deg inn i et guild som gjør Naxx. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Eneste grunnen til at man har med huntere till Naxx er Tranq, men seriøst lite vits prøve joinet et Naxx guild om du ikke har bra gear vilket er tier2 eller bedre samt tranq.. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 teknikker og lagspill kan jeg fint forholde meg til..er akk dinga 60, så har ikke no spesielt gear.. har 2 epics.. har ikke noe raid erfaring fra før.. 7031338[/snapback] Du hakke nubbkjangs kompis. Kommer til å dø bare en av mob'sa der ser på deg. RAid gruppa mi har mer eller mindre bare T2 gear eller bedre, men vi skal fortsatt ta ferdig Temple of Ahn Qiraji før vi går til Naxx, fordi det trengs bra gear der (vi har prøvd et par dry runs allerede). Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Du får nok gjøre MC,BWL og AQ40 før naxx som alle oss andre. Du kan ikke hoppe rett inn i det beste med en gang vettu.. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg var nesten all green første gang jeg tok ned en boss i Naxx:p Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg var nesten all green første gang jeg tok ned en boss i Naxx:p 7032105[/snapback] class? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) warlock sefffern 7032119[/snapback] akkurat er litt forskjeld mellom Warlock og for eks: Warrior så warlock trenger vel ikke t2 får og gå i naxx selv om det er bedre ofc Endret 9. oktober 2006 av DaXoN Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Er det noe problem for feks en nydinga hunter og joine ett naxxramas guild å begynne å raide der med en gang.. ? 7031316[/snapback] Det vil da ikke være noe problem å joine og raidet, selv om de er i Naxxramas gjør det nok BWL og AQ, kanskje t.o.m MC. Om du kan raide i Naxx blir en annen sak da. Men så er jo spørsmålet hvorfor i allverden en Naxx guild vil ha en ny dinga 60 hunter i greens og blues Lenke til kommentar
War Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Trashmobsa i Naxx slår fra 1100 -2000 min warrior med 10k armor daua på 0,02 sek sa jeg løp inn i en gruppe for å teste . I MC kan man iallefall hode ut i 10 sek før en heal. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Er det noe problem for feks en nydinga hunter og joine ett naxxramas guild å begynne å raide der med en gang.. ? 7031316[/snapback] Det vil da ikke være noe problem å joine og raidet, selv om de er i Naxxramas gjør det nok BWL og AQ, kanskje t.o.m MC. Om du kan raide i Naxx blir en annen sak da. Men så er jo spørsmålet hvorfor i allverden en Naxx guild vil ha en ny dinga 60 hunter i greens og blues 7032182[/snapback] Ja, er en kar lenger oppi posten som sier han var hadde for det meste Greens. Ingen raid gruppe med respekt for seg selv vil bruke en slik spiller. Ikke en gang alt'sene i gruppa mi få bli med på ZG/AQ20 uten å ha T0/T0.5 En annen ting er jo hvorfor han har giddi å blitt attuned til naxx så tidlig, er vel sikkert ikke attuned til ony en gang hvis han er i bare greens Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Det krever horribelt mye spesialgreier for å i det hele tatt få gå inn i Naxx sitt fortress og ta questen. Må vel ha en drøss med items som kun dropper i store instancer som Onyxia, BRD. Og disse kommer du ikke inn i før lvl 60. Endret 9. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det krever horribelt mye spesialgreier for å i det hele tatt få gå inn i Naxx sitt fortress og ta questen. Må vel ha en drøss med items som kun dropper i store instancer som Onyxia, BRD. Og disse kommer du ikke inn i før lvl 60. 7032449[/snapback] ehm.. naxx attunement krever noen ting du kan kjøpe på AH, og minimum honored med Argent dawn. Det er ikke akkurat vanskelig å skaffe. Og BRD er ikke akkurat en raid instance, og du kan fint gjøre BRD på lvl 55. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg kjøpte power leveling og charen min var derfor HELT grønn når jeg tok den over. Grinda meg opp til honored med AD og kjøpte attunement. Hadde fortsatt endel greenies første gang jeg var med og tok instructor (har nå tatt Anub og). Å ha en nylig dinga 60 i ett nax raid er fullt mulig. Det gjør det bare vanskeligere for resten av raidet... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 vis man reroller så kan man jo raide der i bare greens, vis ikke er sjansen ca 0% Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 nydinga, så kan de fleste ikke så mye om klassen sin(ikke alle, de fleste) trenger tid for å lære seg hvordan å spille i et raid. instancer før naxx gir god trening, så å starte i den hardeste instancen ingame, nydinga med sin første char kommer ikke til å gå så bra. du blir som en passasjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå