Gå til innhold

hoppe rett i naxx ved lvl 60 ding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
teknikker og lagspill kan jeg fint forholde meg til..

er akk dinga 60, så har ikke no spesielt gear.. har 2 epics..

har ikke noe raid erfaring fra før..

7031338[/snapback]

Du hakke nubbkjangs kompis. Kommer til å dø bare en av mob'sa der ser på deg. RAid gruppa mi har mer eller mindre bare T2 gear eller bedre, men vi skal fortsatt ta ferdig Temple of Ahn Qiraji før vi går til Naxx, fordi det trengs bra gear der (vi har prøvd et par dry runs allerede).

Lenke til kommentar
Hei!

Er det noe problem for feks en nydinga hunter og joine ett naxxramas guild å begynne å raide der med en gang..

?

7031316[/snapback]

Det vil da ikke være noe problem å joine og raidet, selv om de er i Naxxramas gjør det nok BWL og AQ, kanskje t.o.m MC. Om du kan raide i Naxx blir en annen sak da.

Men så er jo spørsmålet hvorfor i allverden en Naxx guild vil ha en ny dinga 60 hunter i greens og blues :roll:

Lenke til kommentar
Hei!

Er det noe problem for feks en nydinga hunter og joine ett naxxramas guild å begynne å raide der med en gang..

?

7031316[/snapback]

Det vil da ikke være noe problem å joine og raidet, selv om de er i Naxxramas gjør det nok BWL og AQ, kanskje t.o.m MC. Om du kan raide i Naxx blir en annen sak da.

Men så er jo spørsmålet hvorfor i allverden en Naxx guild vil ha en ny dinga 60 hunter i greens og blues :roll:

7032182[/snapback]

Ja, er en kar lenger oppi posten som sier han var hadde for det meste Greens. Ingen raid gruppe med respekt for seg selv vil bruke en slik spiller. Ikke en gang alt'sene i gruppa mi få bli med på ZG/AQ20 uten å ha T0/T0.5

En annen ting er jo hvorfor han har giddi å blitt attuned til naxx så tidlig, er vel sikkert ikke attuned til ony en gang hvis han er i bare greens ;)

Lenke til kommentar

Det krever horribelt mye spesialgreier for å i det hele tatt få gå inn i Naxx sitt fortress og ta questen. Må vel ha en drøss med items som kun dropper i store instancer som Onyxia, BRD. Og disse kommer du ikke inn i før lvl 60.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det krever horribelt mye spesialgreier for å i det hele tatt få gå inn i Naxx sitt fortress og ta questen. Må vel ha en drøss med items som kun dropper i store instancer som Onyxia, BRD. Og disse kommer du ikke inn i før lvl 60.

7032449[/snapback]

ehm..

naxx attunement krever noen ting du kan kjøpe på AH, og minimum honored med Argent dawn. Det er ikke akkurat vanskelig å skaffe. Og BRD er ikke akkurat en raid instance, og du kan fint gjøre BRD på lvl 55.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte power leveling og charen min var derfor HELT grønn når jeg tok den over. Grinda meg opp til honored med AD og kjøpte attunement. Hadde fortsatt endel greenies første gang jeg var med og tok instructor (har nå tatt Anub og). Å ha en nylig dinga 60 i ett nax raid er fullt mulig. Det gjør det bare vanskeligere for resten av raidet...

Lenke til kommentar

nydinga, så kan de fleste ikke så mye om klassen sin(ikke alle, de fleste) trenger tid for å lære seg hvordan å spille i et raid. instancer før naxx gir god trening, så å starte i den hardeste instancen ingame, nydinga med sin første char kommer ikke til å gå så bra.

du blir som en passasjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...