Gå til innhold

Er min donald-samling verd noe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom bladene er i perfekt stand (uleste og ligger i hver sin plastlomme) kan kanskje noen samlere være interessert.

Dersom det er brukte blader tror jeg du skal være svært heldig for å finne noen som er villig til å betale hundrevis av kroner for dem...

Lenke til kommentar

vell på blad sjappene i byen her så virker det ofte som di setter en sum per blad ut fra hva samligen indeholder , og prisen er ikke noe spesielt over 1 kr , .

jeg var og "stampet" en 2 kasser med blader , det var snakk om lgv og masse annen som jeg ikke husker , alle bladene var i topp stand , fikk ca 500 for det .

jeg husker ikke spesifikk hva det var men ca 2-3 årganger med lgv , og masse annet , både andre serier som jeg ikke gidder og samle på lengre og noe donald pockets og noe bøker .

jeg har tiligere vær og solgt over 10 årgager med donnald , og da virket prisen heller ikke til og passerer over 1-2 kr bladet

EDIT: kan legge med at di ser heller ikke mere over bladene enn det at di er hele , sjekker ikke om det er spesial utgaver eller lignende .

jeg har prøvd begge butikkene her i stavanger som driver med kjøp og salg av blader , og begge er like på det .

så hvist du har blader du tror er verd mere må du nesten vite det for og få betat rett sum .

jeg tror jeg har sett det blir slått opp i bladprisboken 1 gang , og da var det snakk om et blad med Inferno ( norsk samle serie av diverser "voksen" tegneserier som trykte oversette versoner av Sandman og lignende serier )

da tror jeg verdien på bladet var hele 30 kr :p

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...