Speik Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er ikke helt sikker på hvordan dette miljøet er, om noen samlere f.eks. er villig til å gi ganske mye for samlingen min. Jeg har da alle Donald-bladene fra 1997 til 2004, altså 346 blad. Tror dere noen vil kjøpe dette? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tja, dette er du vel ikke alene om, akkurat. Tror nok ikke det er snakk om store verdier. Selv har jeg alle bladene fra 92-93 til 05, samt en del bøker og pockets osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er nok ikke verdt mer enn du betalte for de. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det kommer jo annpå hvordan du har behandlet bladene ja. Hvis du har hatt dem i plastlommer og aldri lest dem (omtrent) så vil det sikkert være positivt. Men med tanke på at det er så nye årganger så er de vel kanskje ikke verdt så mye uansett. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dersom bladene er i perfekt stand (uleste og ligger i hver sin plastlomme) kan kanskje noen samlere være interessert. Dersom det er brukte blader tror jeg du skal være svært heldig for å finne noen som er villig til å betale hundrevis av kroner for dem... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 er vell verd ca 346 kr er rimelg standar med 1 kr per blad på bladsjappen for tiden virker det som :/ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 8 * 52 = 416 Så ser ikke helt hvor du får tallene fra, FtZ-. I tillegg koster kanskje sommerutgavene med ~100 sider, blader med ekstranummere osv. litt mer... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Han fikk vel tallene sine fra førsteposten, Berg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Litt motstridende informasjon. Enten er det alle bladene fra 97-04 (416 blader), eller så er det 346 kr. Uansett, det med at bladene ikke er like tjukke osv. og at ikke alle er like mye verdt, gjelder fortsatt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) vell på blad sjappene i byen her så virker det ofte som di setter en sum per blad ut fra hva samligen indeholder , og prisen er ikke noe spesielt over 1 kr , . jeg var og "stampet" en 2 kasser med blader , det var snakk om lgv og masse annen som jeg ikke husker , alle bladene var i topp stand , fikk ca 500 for det . jeg husker ikke spesifikk hva det var men ca 2-3 årganger med lgv , og masse annet , både andre serier som jeg ikke gidder og samle på lengre og noe donald pockets og noe bøker . jeg har tiligere vær og solgt over 10 årgager med donnald , og da virket prisen heller ikke til og passerer over 1-2 kr bladet EDIT: kan legge med at di ser heller ikke mere over bladene enn det at di er hele , sjekker ikke om det er spesial utgaver eller lignende . jeg har prøvd begge butikkene her i stavanger som driver med kjøp og salg av blader , og begge er like på det . så hvist du har blader du tror er verd mere må du nesten vite det for og få betat rett sum . jeg tror jeg har sett det blir slått opp i bladprisboken 1 gang , og da var det snakk om et blad med Inferno ( norsk samle serie av diverser "voksen" tegneserier som trykte oversette versoner av Sandman og lignende serier ) da tror jeg verdien på bladet var hele 30 kr Endret 10. oktober 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå