Gå til innhold

X-530 og skraping/skuring.

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk meg et lite støkk i går, helt ute fra det blå begynte mitt Logitech X-530 sett å lage en høy skure/skrape lyd. Lyden forsvinner om man justerer styrken til midten, men om volumet er helt på bunn eller topp kommer lyden fram. Prøvde først å restarte PC-en samt legge inn nye drivere til lydkortet, uten suksess. Deretter trakk jeg ut mini-jack pluggene fra lydkortet, da ble de stille. Satt de så i igjen mens PC-en var avskrudd (helt avskrudd - Ingen strøm), da kom støyen igjen. Prøvde deretter med 2 andre lydkort med samme resultat. Mistenker at høytallerene plukker opp noe forstyring - har lest at X-530 er kjent for å plukke opp FM frekvenser.

Dette kom som sagt fra det blå, derfor håper jeg det kan fikses uten service..

tusen takk for svar :)

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Fikk meg et lite støkk i går, helt ute fra det blå begynte mitt Logitech X-530 sett å lage en høy skure/skrape lyd.  Lyden forsvinner om man justerer styrken til midten, men om volumet er helt på bunn eller topp kommer lyden fram.  Prøvde først å restarte PC-en samt legge inn nye drivere til lydkortet, uten suksess.  Deretter trakk jeg ut mini-jack pluggene fra lydkortet, da ble de stille.  Satt de så i igjen mens PC-en var avskrudd (helt avskrudd - Ingen strøm), da kom støyen igjen.  Prøvde deretter med 2 andre lydkort med samme resultat.  Mistenker at høytallerene plukker opp noe forstyring - har lest at X-530 er kjent for å plukke opp FM frekvenser.

Dette kom som sagt fra det blå, derfor håper jeg det kan fikses uten service..

tusen takk for svar :)

7031190[/snapback]

Jeg har også Logitech X-530 og tar inn FM frekvenser, men har ikke fått gjort noe med det. Det jeg tror er at du får det du betaler for :ermm:

Lenke til kommentar

Nå har beklagligvis feilen oppstått igjen. Var ca rett etter jeg hadde snakket i mobiltelefonen. Ser ikke ut som den forsvinner nå heller, for prøve samme metode som sist.. Men dette er vel egentlig mer enn god nok grunn til å sende produktet i retur?

Edit: Okai, dette er snodig. Lot de være avslått nå i 2min, nå er lyden borte. Skal også nevnes at jeg "kakka til" PC-en, men feilen har jo oppstått på andre maskiner også..

Edit2: Satt på musikk nå, da kom lyden igjen - Og så forsvant den 2 sekunder etterpå! Kan noen forklare meg hva som skjer?! :!:

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

jeg tar inn litt morsomme fm sendinger... men ikke sånn skurring, jeg hadde det en gang på høyt, men det var utgangen på pc'en som stod for høyt på: driver bytte fiksa det ;) vet ikke helt hva som skjer med din, men virker som om den reagerer på at en mobil er ner den? høyttalermembranen kan være busta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...