int20h Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hitachi kaller tilbake tusenvis av batterier, fordi man tror det kan være fare for overoppheting. Les mer Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har alle produsentene kun kjøpt batterier fra sony? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har sony monopol på baterier til maskinen eller.... det ser jo ut til at alle nyere laptops må levers inn Jaja... kansje bedriftene lærer at konkuranse er bra for både de og alle andre Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hmmm,har en son vaio fj150w,lurer på om den tar fyr en dag. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det var da fryktelig hvor stort dette partiet batterier var da. Jeg er spent på om også Acer blir rammet. hmmm,har en son vaio fj150w,lurer på om den tar fyr en dag. 7031555[/snapback] Ha grillmaten klar Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det var da fryktelig hvor stort dette partiet batterier var da. Jeg er spent på om også Acer blir rammet Acer har alerde blitt rammet... men er ikke sikkert din modell var med... Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dette kan ikke være bra for Sony... Aksjekursn har svingt ganske mye da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det var da fryktelig hvor stort dette partiet batterier var da. Jeg er spent på om også Acer blir rammet Acer har alerde blitt rammet... men er ikke sikkert din modell var med... 7032568[/snapback] Jeg fant ikke Acer i listen, men jeg hadde en anelse. Forøvrig så har jeg ikke noen Acer-pc - ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå