Bruno Mars Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er det smart å bruke på en skolepc? Jeg har lastet det ned, hvordan bruke det\instalere det? Til de som vil laste det ned Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er det smart å bruke på en skolepc? Jeg har lastet det ned, hvordan bruke det\instalere det? Til de som vil laste det ned 7031098[/snapback] Kjør setup.exe og følg instruksene. jeg har det på min, hvis du tenker på 5.0, så er det utrolig utrolig bra etterligning av Vista. Ja, kjør det Men hver obs på at det kan gå galt. Min ville ikke starte så jeg formaterte den, men etter det har de gått helt fint Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har lest det ikke skal være problem med x86-64 maskiner (å installere dette) men jeg får det ikke til å fungere. Når jeg trykker .exe fila, kommer det bare en sånn advarsel som ber meg sitte pent å vente til den ofisielle versjonen som støtter x64 kommer. Noen forslag? Andre som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Den er 32-bit, ikke 64-bit, så ikke rart du ikke får installert på XP64 Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Så de som sier det funker fint på 64-bits mener at det funker fint i 32-bit os på maskiner som har x86-64 strukturen? Flere som sier det funker på 64-bits jaffal. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) For gudsskyld ikke innstaller den pakken..Hos meg så virket pakken helt fint i begynnelsen og plutselig begynte problemene å strømme på..maskinen ble totalt fucked up...maskinen ville ikke restarte,kom meg ikke inn i windows..hold dere langt unna dette programmet... Jeg er heldigvis ikke noobie når det gjelder data så jeg klarte å komme meg inn i dos med dos prompt commandoen og fikk fjernet programmet.... Endret 5. november 2006 av Scortech Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hater dette programmet. Maskina flippa helt ut etter jeg innstalerte det :/ *denne posten er feilplasert, skal ligge i program delen av forumet* Endret 5. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Å stakkars dere 3 som hadde problemer. Tror nok det er "en del" flere som ikke har hatt problemer med VTP, så blir litt feil å skremme mx1000 bort fra VTP. Skjer den minste feil er det så enkelt som å av-innstallerer VTP. Endret 5. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg bruker det, og det fungerer helt fint her. Har aldri hatt noe problem med det og jeg har brukt det i drøye 3mnd ca.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg bruker det, og det fungerer helt fint her. Har aldri hatt noe problem med det og jeg har brukt det i drøye 3mnd ca.. 7226431[/snapback] Samme her :!: Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Sist gang jeg prøvde den pakken (Aldri mer forresten). Så ble min pc også (måtte ha vært laptopen) helt fucked up. Så å installere denne pakken på en pc med sensetiv info og gennerelt en viktig pc er ikke særlig lurt. Det er iallefall min mening. Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Sist gang jeg prøvde den pakken (Aldri mer forresten). Så ble min pc også (måtte ha vært laptopen) helt fucked up. Så å installere denne pakken på en pc med sensetiv info og gennerelt en viktig pc er ikke særlig lurt. Det er iallefall min mening. 7229515[/snapback] Sikkert PEBKAC. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, wil har ikke akkurat vært heldig med XP. Ser at han klager på problemer han har med XP nesten hele tiden Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 For gudsskyld ikke innstaller den pakken..Hos meg så virket pakken helt fint i begynnelsen og plutselig begynte problemene å strømme på..maskinen ble totalt fucked up...maskinen ville ikke restarte,kom meg ikke inn i windows..hold dere langt unna dette programmet... Jeg er heldigvis ikke noobie når det gjelder data så jeg klarte å komme meg inn i dos med dos prompt commandoen og fikk fjernet programmet.... 7225569[/snapback] her og, for guds skyld, installer heller betaversjonen av Vista, det går mye bedre Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Prøvde Vista Inspirat før, og det funka veldig bra. Men hva er bedre enn å bruke Vista transformation pack? Jo, Vista RC 1 eller 2 =) Mye diggere =) Bare litt kompabilitetsproblemer (kanskje fordi jeg kjører x86-64) men vidunderlig at alle drivere er installert når jeg installerer RC vista =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå