Gå til innhold

Album å se fram til i år 2007


Jernlov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser sykt mye fram til Pagan's Mind, de 3 andre cdene har vært fantastik. Men Dere har jo helt Glemt at Circus Maximus skal mest sannsynelig gi ut ny plata i sommer

7639399[/snapback]

Ta og søk litt rundt, sjekk på hjemmesiden dems, myspace.com whatever, finn mer info om mulig.

Lenke til kommentar

Kaddisfly - Set Sail the Prairie. Skulle blitt gitt ut august i år. Er blitt utsatt til februar/mars.

 

edit1: Slang på "/mars"

 

edit2: forskjellige steder jeg finner sier februar og mars og er ikke enige med hverandre. Nettisden deres sier februar og Wikipedia sier mars. Tror vi sier våren 07 med en gang :p

Endret av Ostekake
Lenke til kommentar
Kaddisfly - Set Sail the Prairie. Skulle blitt gitt ut august i år. Er blitt utsatt til februar/mars.

 

edit1: Slang på "/mars"

 

edit2: forskjellige steder jeg finner sier februar og mars og er ikke enige med hverandre. Nettisden deres sier februar og Wikipedia sier mars. Tror vi sier våren 07 med en gang :p

7639662[/snapback]

Fint at du titter litt rundt som visse andre ikke gjør. Gjør ting mye bedre. Jeg lar det stå (??.02.07) der til det kommer noe mer bestemt jeg, stoler heller på bandets egen hjemmeside enn wikipedia.

Lenke til kommentar

Hadde helt glemt det Star of Ash holder på med, hun lager jo musikk med den asiatiske poeten.

 

2006, October 16th

STAROFASH VS KENJI SIRATORI

 

Mnemosyne Productions are pleased to announce a collaboration between the Japanese author Kenji Siratori and the musician Heidi S. Tveitan aka Starofash. Kenji Siratori has provided the lyrics and spoken words that Starofash has turned into music. The first song from this collaboration is eloquently titled Neo Drugismo.

 

“It has been great fun to work with words I can only feel and not understand, Heidi says. This cooperation has been a wonderful experience for me so far, and I’m looking forward to pursue it further. To me Kenji’s texts express a mixture of surrealism and mayhem, where underneath the violence lays a core of truth and contemplation”.

 

"Starofash turn on the brain universe of the hybrid corpse mechanism gene-dub of a chemical=anthropoid to the abolition world-codemaniacs of the terror fear=cytoplasm that was send back out the technojunkies' era respiration-byte ill-treatment@hunting for the grotesque WEB feeling replicant living body junk of my digital=vamp cold-blooded disease animals to the murder-protocol of the biocapturism nerve cells reptilian=HUB of a clone boy=Starofash joint the ultra=machinery tragedy-ROM creature system that trash sense of drug fetus was debugged to the insanity medium of the hyperreal HIV=scanners DNA=channel of the corpse city murder game." - Kenji Siratori

 

You can hear the result of these two forces combined here: www.starofash.com

Lenke til kommentar

Bra at du har fått opp sjangerinndeling!

Men kanskje man skulle byttet sorteringen under sjangerene slik at de skivene som har en fastsatt dato kommer øverst, de som har tittel i midten og de som bare er "TBA" kommer nederst?

Ville vært enda mer genialt ;) Og er ikke så mye jobb heller. Bare et forslag.

Lenke til kommentar

Pain of Salvation - Scarsick (22.01.07). Hørt litt av hvert om den skiva, men satser på at den blir bra.

Marillion - Somewhere Else (en gang i april)

Wintersun - Time (august)

Neal Morse - Sola Scriptura (01.03.07)

Sonata Arctica - TBA

Iced Earth - Something Wicked (Part 1) (september/oktober)

Endret av kakk
Lenke til kommentar
Ser sykt mye fram til Pagan's Mind, de 3 andre cdene har vært fantastik. Men Dere har jo helt Glemt at Circus Maximus skal mest sannsynelig gi ut ny plata i sommer

7639399[/snapback]

 

Jeg har første albumet deres, som slett ikke er verst, og satser på at de har tatt et steg videre med neste album.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg mest til:

 

Kaizers Orchestra

BigBang

Clap Your Hands Say Yeah!

 

Dersom noen andre enn meg er fan av sistnevnte kan jeg tipse om CD og limited edition t-skjorte til 200,- (inkl frakt) på Clap Your Hands Say Yeah! hjemmesiden.

7657053[/snapback]

Hvorfor skrev du ikke "Clap Your Hands Say Yeah! - Some Loud Thunder (30.01.07)"?? Sånt irriterer meg, jeg bare klikket på linken din og det sto rett på siden. Gjør litt research æ folk.

Lenke til kommentar
Bra at du har fått opp sjangerinndeling!

Men kanskje man skulle byttet sorteringen under sjangerene slik at de skivene som har en fastsatt dato kommer øverst, de som har tittel i midten og de som bare er "TBA" kommer nederst?

Ville vært enda mer genialt ;) Og er ikke så mye jobb heller. Bare et forslag.

7656670[/snapback]

Hadde tenkt til å vente til jeg fikk flere datoer men det er nå gjort.

 

Pain of Salvation - Scarsick (22.01.07). Hørt litt av hvert om den skiva, men satser på at den blir bra.

Marillion - Somewhere Else (en gang i april)

Wintersun - Time (august)

Neal Morse - Sola Scriptura (01.03.07)

Sonata Arctica - TBA

Iced Earth - Something Wicked (Part 1) (september/oktober)

7656682[/snapback]

Flott innlegg! Folkens, bruk dette som mal please. Alle de andre er også nå lagt til.

 

Jeg legger med en regel for å poste videre nå, jeg vil at denne tråden skal være så informativ som mulig så nå krever jeg at du skal gjøre litt research for å finne mest mulig info. Albumtittel og utgivelsesdato, legg gjerne også med sjanger så jeg slipper å søke på last.fm for å sjekke ukjente (for meg) artister. Om du ikke finner noe så skriv gjerne det så jeg vet du har prøvd i det minste. Sjekk også om platen du skal promotere allerede er på listen, om den står der men du har mer info så spytt for all del ut.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Threshold - Dead Reckoning (23.03.07) (metal). Pilot in the Sky of Dreams var en arbeidstittel, mens dette er den endelige.

 

Litt småplukk:

Marillion bør flyttes til rock

Luca Turilli til metal

 

Mulige:

Kamelot - TBA (metal)

Symphony X - TBA (metal)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...