Gå til innhold

Album å se fram til i år 2007


Jernlov

Anbefalte innlegg

Nå er førstepost oppdatert og delt inn i kategorier, er veldig mye TBA der så om du har noen tittler eller datoer om de nevnte spytt ut. Og si ifra om jeg har plassert noe i feil sjanger, er ikke kjent med all musikken vettu.

 

_____

 

Ahh gleder meg til Manes skivene, kommer til å bli knall. Virker som de kommer til å forsette med det misantropiske temaet fra forrige. Samfunnet i dag må slettes! Hopplahey!

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sigh - Hangmans Hymn!

 

Mirai has said that this release will combine German thrash metal with bombastic

symphonies.

Skal ut på The End Records i Februar

 

Tracklist:

1. Introitus/Kyrie

2. Inked in Blood

3. Me-Devil

4. Dies Irae/The Master Malice

5. The Memories as a Sinner

6. Death with Dishonor

7. In Devil's Arms

8. Overture/Rex Tremendae/I saw the World's End

9. Salvation in Flame/Confutatis

10. Finale: Hangman's Hymn/In Paradisum/Das Ende

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Alle bør se fram til Lost At Last: In Darkness. 15 Januar.

 

Er så heldig at jeg har en promokopi, og de sparker umåtelig mye rumpe. Mye tyngre og mer brutal enn Lost at Last har vært tidligere, men like fantastisk fengende.

 

Sjekk ut "Drawn to Darkness" på Myspacesiden deres:

 

Lost At Last

 

Utenom det ser jeg fram til Entombed sin nye plate. Blir helt sikkert utrolig bra. EP'en i fjor var jo sinnsyk.

 

Også... er jeg veldig spent på Judas Priest sin konseptplate\metalopera: Nostredamus. Priest er mitt yndlingsband, men jeg er litt skeptisk på om de greier å det, men er det noen som kan klare noe sånt så må det være Priest.

 

Ellers... Alt nytt fra Roots Manuva, Bonnie Prince Billy, Ween, Mike Patton, og mange andre ses fram til med store forhåpninger.

Lenke til kommentar

 

]MULIGE UTGIVELSER

 

Rush - TBA

 

7031020[/snapback]

 

Jeg hadde ikke lengere kalt det en muig utgivelse :)

 

http://www.neilpeart.net/news/index.html

7599199[/snapback]

For de som ikke gidder å lese alt det kan du oppsumere?

7600046[/snapback]

 

Rush har funnet co-producer, Nick Raskulinecz

 

De (Rush) har allerede vært sammen med Nick og spilt sangene, Nick har kommet med ideer.

 

Masse prat om hvor fin naturen rundt studioet/øvingslokalet er

 

Neil har i samarbeid med DW funnet hvilket trommesett de skal bruke, sitat:

 

"Also, the new set of purpose-built “recording” drums that my friends at Drum Workshop put together for me, which were intended to be used on Matt’s project and become my “West Coast kit,” sounded so good that I had them sent straight east, to use on the new Rush album"

 

:)

Endret av MGS3
Lenke til kommentar
11.12.2006: The third album is rising

The second weekend of November we started the recordings of our third album. Steingrim spend 4 intense days of beating the hell out of his drum kit, and what a job he did. He has always been a great drummer, but on this album he did his best job so far. He made all the songs come alive, and that is before any other instruments were recorded. Les mer

Lenke til kommentar

Ved Buens Ende - TBA

They will record a new album, to be released in 2007. According to Einar, "The new material is being developed at the moment and will differ from both 'Written In Waters' and 'Carheart' yet still retain the trademark off the wall guitar sounds of those releases.". They also intend to play live, performing material from "Written in Waters" and Virus (Nor)'s "Carheart".

 

Dette blir stort.

Lenke til kommentar

Tråden er oppdatert nå, er det noe jeg har oversett så kom med det igjen, er ufattelig mye To Be Announced der så kom med tittler dere som vet det. Prøv gjerne å gjør ett lite søk istedenfor å bare si "Metallica skal jo komme med ny skive trur jeg" ol. Når flere datoer kommer så skal jeg sortere de etter utgivelses dato innenfor sjangrene, akkurat nå ser jeg ikke vitsen i det med 3-4 datoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...