Hyperio Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Linkin Park er jo bra musikk. Noen som har hørt den nye sangen QWERTY? (ja, faktisk) På den viser de at de går helt nye veier, blir spennende å se om plata er i samme stil. Deres nye album er det jeg gleder meg mest til + Metallica. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Haha, den sangen var jo faktisk ganske kul. :!: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Gleder meg til nye Àsmegin og Mayhem og litt til Guns N' Roses, om det noen gang kommer Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nye plata til Porcupine Tree kommer vel i 2007. Noe å se frem til ihvertfall. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nye plata til Porcupine Tree kommer vel i 2007. Noe å se frem til ihvertfall. 7523091[/snapback] Det kan du banne på at den er! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) *Dobbel post, ignorer meg* Endret 17. desember 2006 av Skilpadde Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg er spent på den nye Radiahead skiva jeg... Og Metallica da selvfølgelig. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Medlemmer fra Pink Floyd 2007: Richard Wright 1 stk album Roger Waters 2 stk album Lenke til kommentar
ramones Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 guns n roses - chinese democracy velvet revolver- vetsje ka det skal hete' Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) "Bekreftet": Zweizz - The Yawn of the New Age 7031020[/snapback] Wohohoboddydooo Dæven så grom den logoen var versus den gamle. Tittlene oser kvalitet! Endret 18. desember 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 HIPHOP; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sqad Up We Here Now January 9 Lil' Jon Crunk Rock January 9 Mos Def Tru3 Magic January 9 Crime Mob Hated On Mostly January 30 Sean Price Jesus Price Superstar January 30 8Ball & MJG Ridin' High February 13 Lil' Flip Lil' Flip February 6 UGK Underground Kingz February 27 LL Cool J Todd Smith Part 2: Back To Cool March 6 J Dilla Ruff Draft March 6 El-P I'll Sleep When You're Dead March 20 Evidence The Weatherman March 20 Chamillionaire Ultimate Victory March 27 Joe Budden The Growth Spring Jae Millz Back To Tha Future Spring Dre The Trunk Spring Young Buck Buck The World Spring Bone Thugs-N-Harmony The Bone Thug Story Spring Talib Kweli Eardrum Spring Lil' Eazy E Prince Of Compton Spring Tha Dogg Pound Dogg Chit Spring Ol' Dirty Bastard A Son Unique Spring Lil' Keke Loved By Few... Hated By Many Spring KLC The Drum Major Spring Freeway Free At Last Spring Paul Wall Get Money, Stay True Spring Cilvaringz I Spring Eve Here I Am Spring Pharoahe Monch Desire Spring GZA/Genius Unknown Spring Twista Adrenaline Rush 2010 Spring Boss Hog Outlawz Serve & Collect Spring Bumpy Knuckles Amerikkkan Black Man Spring Cam'ron Shade Of Black Spring Three 6 Mafia Da Last 2 Walk Spring Rakim The 7th Seal Spring Foxy Brown Black Roses Spring Consequence Don't Quit Your Day Job Spring Trina Baddest Bitch II Spring 9th Wonder The Dream Merchant Vol. II Spring Timbaland Shock Value Spring Mike Jones The American Dream Spring Red Cafe Shakedown Spring Common Finding Forever Spring Kool G Rap Half A Klip Spring DJ Muggs Soul Assassins Chapter III: Take Aim Spring Killer Mike 16 In Da Kitchen Spring Papoose The Nacirema Dream Spring Buckshot & 9th Wonder The Formula Spring Beanie Sigel Return Of The Bad Guy Spring 50 Cent Before I Self Destruct Spring Trife Da God Raw Footage Spring Remy Ma Punish-her Spring Cassidy Unknown Spring Sean Paul Watch Me Do My Thang Spring Redman Red Gone Wild Spring Glasses Malone The Beach Cruiser Spring Heltah Skeltah D.I.R.T. Spring Saigon The Greatest Story Never Told Spring T.I. T.I. Vs. T.I.P. Spring Hot Rod Fast Lane Spring DJ Drama Gangsta Grillz: The Album Spring GhostDOOM Swift & Changeable Spring Boyz N Da Hood Back In The Chevy Spring Pitbull Armando Spring Onyx Black Rock Spring Lil' Wayne Tha Carter Vol. III Spring Bizzy Bone A Song For You Spring Hell Rell For The Hell Of It Spring Busta Rhymes Before Hell Freezes Over Spring Coota Bang Big Bang Theory Spring Omillio Sparks This Is The Life Spring D12 Unknown Spring Raekwon Only Built 4 Cuban Linx II Summer B-Real Smoke N Mirrors Summer Hell Rell & JR Writer Double Trouble Summer Alchemist Chemical Warfare Summer Prodigy H.N.I.C. II Summer Havoc Kush Summer Slim Thug Boss Of All Bosses Summer Ja Rule Love Is Pain Summer Strong Arm Steady Arms & Hammers Summer Stat Quo Statlanta Summer Dr. Dre Detox Autumn Kanye West Graduation Winter Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 I år kom Muse, Mötorhead og Darkthrone med et fantastiske album hver. Til neste år kommer.... ehm... ikke noen album som jeg vet om som kommer til å skape interesse for meg. Er veldig usikker på dette prosjektet med Ihsahn da det virker spennende, men det faktum at Ihshan er med gjør at det mest sannsynlig blir dårlig. 7267025[/snapback] Ihsahn er genial. Så enkelt er det, The Adversary albumet er ett av mine favoritt album. Du sier at det mest sannsynlig blir dårlig? Muse og Mötorhead? Jeg ler. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 I år kom Muse, Mötorhead og Darkthrone med et fantastiske album hver. Til neste år kommer.... ehm... ikke noen album som jeg vet om som kommer til å skape interesse for meg. Er veldig usikker på dette prosjektet med Ihsahn da det virker spennende, men det faktum at Ihshan er med gjør at det mest sannsynlig blir dårlig. 7267025[/snapback] Ihsahn er genial. Så enkelt er det, The Adversary albumet er ett av mine favoritt album. Du sier at det mest sannsynlig blir dårlig? Muse og Mötorhead? Jeg ler. 7529624[/snapback] Og hva ler du av? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 The Project Hate driver og mekker ny skive, De må være med på listen. Aner dog ikke hva den skal hete. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Muse og Mötorhead? Jeg ler. 7529624[/snapback] Utdyp, er du snill... Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dere andre kan bare overse det jeg sa til Eyvindr. : P Ble irritert når han sa at Ihsahn sitt album kom til å bli dårlig, fordi han var Ihsahn... Så det var på en måte angrep mot hans musikksmak (eller, en del av den ihvertfall.) : ) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Muse og Mötorhead? Jeg ler. 7529624[/snapback] Utdyp, er du snill... 7529767[/snapback] Var ikke jeg som skrev det. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ikke kødd med Motörhead i hvertfall! Lemmy & co har alltid mekka bra musikk. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 The Shins - Wincing the night away Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 The Project Hate driver og mekker ny skive, De må være med på listen. Aner dog ikke hva den skal hete. 7529678[/snapback] Ja! Det albumet er jeg spent på, om de klarer på slå HDCE (som i mine øyne er mitt fav.album av bandet) Har fulgt med på forumet deres, så dette gleder jeg meg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå