Jernlov Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Judas Priest - Nostradamus 7280591[/snapback] Fett, får håpe den blir mer lik de litt eldre platene da. Angel var ikke allverdens. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Manes - Invention - or how the world came to an end and why we did itManes - Be all//End al Ingen av disse tittlene er endelige. 7263821[/snapback] ååh de der gleder jeg meg til ..fåresten, du vel ikke om noen sider jeg kan bestille de andre albumene av Manes vel? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Nå er jo 2/3 av skivene dems out of print da. Nesten alle utgivelsene dems er jo demo re-releases limited til 1000kopier. Er egentlig bare [view] og Vilosophe som er noe du får tak i over disk. Eller så må du på ebay, har fått tak i en del Manes der selv. Manes discography Hvis du ser der så er det bare [view], Vilosophe og Under ein Blodraud Maane som er ordentlige utgivelser. Og selv UeBM var presset i limited opplag dessverre (2 ganger). Gir det cult- og samleverdi dog Alt føre Vilosophe var sort metal altså, hvis du forventer noe electronica\weirdo music. Endret 14. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Roger Waters har 2 album utestående som antagligvis kommer i løpet av 2007. Meget spennende å finne ut om et eller begge kan leve opp til Amused to Death. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nå er jo 2/3 av skivene dems out of print da. Nesten alle utgivelsene dems er jo demo re-releases limited til 1000kopier. Er egentlig bare [view] og Vilosophe som er noe du får tak i over disk. Eller så må du på ebay, har fått tak i en del Manes der selv. Manes discography Hvis du ser der så er det bare [view], Vilosophe og Under ein Blodraud Maane som er ordentlige utgivelser. Og selv UeBM var presset i limited opplag dessverre (2 ganger). Gir det cult- og samleverdi dog Alt føre Vilosophe var sort metal altså, hvis du forventer noe electronica\weirdo music. 7280619[/snapback] hmm jaja, sære saker det der.. fant både [View] Vilosophe på cdon å bestilte meg begge Men et album som jeg ser frem til er den nye til Linkin Park... ..hehe yeah right!! :!: Lenke til kommentar
Gersen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Gleder meg til Sondre Lerche og Turboneger. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Å fy fader jeg gleder meg til Dimmu. Må bare skryte litt assa, de er i sverige nå og spiller inn plata.. når de kommer hjem igjen skal være med på band øving med dem. pappa jobber med dama til Silenoc. "da vet vi det" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har hørt noen rykter om at Chimaira kommer med nytt album? Kan det stemme? Og Children of Bodom :O Stemmer dette? Gleder meg sykt mye til nye Metallicaplata Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Å fy fader jeg gleder meg til Dimmu.Må bare skryte litt assa, de er i sverige nå og spiller inn plata.. når de kommer hjem igjen skal være med på band øving med dem. pappa jobber med dama til Silenoc. "da vet vi det" 7284403[/snapback] Hmm, visste ikke at Dimmu hadde plate på gang så kjapt? Gleder meg til den plata jeg, liker det disse gutta lager, selv om det ikke er "true" nok for mange. Hva er forresten lineup på den nye plata? Spiller Shagraht trommer igjen eller har de hentet inn en annen? Hellhammer var vel såvidt jeg vet kun session-trommis på Stormblåst 2005? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Rævva til Shagrath har vel ikke hatt kontakt med trommestolen i studioet siden For All Tid mener jeg å huske. Er nok Hellhammer som okkuperer den i den leiren. Gleder meg også til nye Dimmu, DCA var jo veldig bra synes nå jeg. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Blir bra det ja, Hellhammer er en dyktig trommis, håper det blir turne også da, hadde vært moro å oppleve Dimmu Borgir på konsert. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Hellhammer var vel såvidt jeg vet kun session-trommis på Stormblåst 2005? 7284820[/snapback] Ja, og han skal være det på denne skiven og. Men syns det er noe snodig da han satt sammens med Mayhem og gjorde narr av Dimmu Borgir "Altså takter som går sånn da dam da dam..". Men men, ja han er utrolig flink og er min trommis. Nå kan Dimmu skryte av og ha to flotte "medlemmer", Simen Hestnæs og Jan Axel Von Blomberg. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Sa virkelig Hellhammer det? Fyren er jo en av veldig få i den norske svartmetallscenen som tørr å drive med musikken han synes er bra, for musikkens skyld, ikke for det satanistiske budskapet eller for å være tr00. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Men et album som jeg ser frem til er den nye til Linkin Park... ..hehe yeah right!! :!: 7281628[/snapback] Oooh så kul du er når du disser de rette bandene. Bra at du bruker energi på det fremfor å faktisk diskutere musikk. Selv kommer jeg ikke på noen album jeg gleder meg til neste år, har ikke fult så mye med... hmmm (Jeg burde leste mer musikknyheter...) Men Winds nye virker litt interessant. Og det prosjektet med Peccatum-medlemmer og den folkemusikeren(jeg husker ikke navnet hans) virker spennende. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Sa virkelig Hellhammer det? Fyren er jo en av veldig få i den norske svartmetallscenen som tørr å drive med musikken han synes er bra, for musikkens skyld, ikke for det satanistiske budskapet eller for å være tr00. 7285147[/snapback] På den dokumentaren av Lydverket. Men han driver nok ikke med dette fordi det er noe han står på. Session musiker vil jeg heller kalle en jobb egentlig. Freelance arbeid Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ingen andre enn meg som er lei av at Hellhammer spiller på alt og Pytten mikser alt? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Lei? Han spiller jo digg. Han, Trym, Faust og Jontho (Ragnarok) er mine norske trommeidoler Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ingen andre enn meg som er lei av at Hellhammer spiller på alt og Pytten mikser alt? 7285247[/snapback] Den dagen jeg hører at trommingen i norsk metall samlet mangler variasjon så skal jeg heller syte. Men med tanke på hvor mye variasjon den tromissen kan vise så går det til nå veldig bra. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 bekrefta på raincid sinn hjemme side nå. de kommer med ny cd spring 2007 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 bekrefta på raincid sinn hjemme side nå. de kommer med ny cd spring 2007 7286728[/snapback] Står nå på Bekreftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå